B12 heb ik ook gevraagd aan de huisarts, maar vond ze niet nodig. Ze zei dat iedereen na de bevalling een te laag B12 heeft. Ook op aandringen wilde ze er geen streepje bij zetten... Ik wilde mijn HB getest omdat ik een veel te laag HB had na de bevalling. Nachtvoeding heb ik zo af en toe, als het meisje uit haar doen is. Ik heb al sinds dat ze een week of 5,6 is geen gebroken nachten meer. Maar ik geloof absoluut wel dat het moederschap veel vergt. Misschien moet ik i.p.v. een koekje een boterhammetje eten oid. Dan zou het misschien nog wel lukken inderdaad. Ik ben wel weer wat wijzer geworden van jullie!
ik weet het niet, maar ik denk gewoon door het moederschap. je hoofd tolt de hele dag ...je bent 24/7 bezig ineens met een kind, hoe het slaapt, drinkt, eet, rust, speelt, ontwikkeling...en dan nog normale"zorgen" ... buiten het feit dat je liochaam vol met hormonen zit van het eerst zwanger zijn, bevallen en daarna ontzwangeren... De meeste moeders voelen zich ook weer het meest "zichzelf"na 9 -12 mnd ....en ja dan is de bv ook afgenomen qua voedingen, slaapt een kind beter, heb je allerlei fases al doorstaan, en ben je pas echt aan het leven gewend met een kind.... Bij mij was het wel mn schildklier, maargoed ook nu ik voldoende medicijnen ervoor slik, blijf ik moe, (meer moe, sneller helemaal gebroken) Optijd naar bed en echt goed energierijk eten, goede groentes. Ik slik ook mutli vits, mama puur van vsm.