Vanaf week 5-6 heb ik last van vet haar. Normaal waste ik mijn haar 3-4x per week, maar nu is 1x per dag eigenlijk al niet genoeg. Het begint nu (week 10) iets af te nemen, maar nu komen de pukkeltjes :x En niet alleen op mijn gezicht (hoewel ik echt een olielaagje op mn huid/hele lichaam heb gekregen) maar ook tussen en net onder mijn borsten. Overal krijg ik van die kleine rode bultjes. Tevens achter mijn oren en langs mijn kaaklijn richting kin is het heel erg qua pukkeltjes. Wat kan ik hier tegen doen? Ik was van plan om vanmiddag een goede facewash te halen van bijvoorbeeld Dr. vd Hoog? Maar kan ik dat ook voor mijn buik/borst gebruiken? En wat voor spul zou ik dan moeten kopen, want ik heb dit nog nooit gebruikt... Ps. Bakerpraatje: vettere huid = jongen >> zou dit kloppen?
Ik gebruik geen speciale dingen, keertje vaker wat water over m'n gezicht gooien, daar krijg ik vrijwel direct weer een droge huid van (maar minder als voor de zwangerschap). Idd ook last van kleine pukkeltjes op m'n borsten enzo, tja, gewoon proberen niet zoveel aan te zitten. 't bakerpraatje gaat hier trouwens niet op
he dames, Heb al sinds het stoppen met de pil last van hormoon puistjes. toevallig vandaag weer gereageerd op een topic in de lounge over puistjes dat het spul wat hun aanraadde super geholpen heeft. bezylperoxide te halen voor 2,95 bij de apotheek. 4 keer gebruikt en het is al zeker 75% minder!!!! en heb echt al alles geprobeerd in de laatste anderhalf jaar! op mn gezicht(kin) en nek en hals en rug en borsten gesmeerd en weg gaan ze!! jippie.. natuurlijk nog niet alles maar ben al super blij!! miss een tip voor jullie.. zal niet voor iedereen de oplossing zijn maar voor 2.95 toch de moeite waard om te proberen!
Jammer dat ik dat nu pas lees. Heb vanmiddag wat spulletjes van vd Hoog gehaald, facewash, scrub en cleanser. Nu eerst dat maar eens dagelijks gaan gebruiken en kijken of het helpt. Heb het in de puberteit ook gebruikt en is toen goed bevallen. Als het niet werkt ga ik alsnog naar de apotheek, thanx voor de tip!
gisteravond gescrubt, facewash en cleanser gebruikt. scrub mag om de dag. vanmorgen facewash en cleanser. lijkt al iets minder vet te worden allemaal. kom binnenkort weer verslag doen
Wat ik vooral heb gemerkt is dat mn huid heel wispelturig is zegmaar haha...heb periodes dat het vettig is...of juist heel droog...nu is het weer goed en mooi....mn haar heeft ook een aantal badhair WEEKS gehad...nu ook weer goed...
Ja, mijn haar lijkt ook weer in orde. Niet na een halve dag al ontzettend vet (zo vet dat je ziet dat het vet is!) Ben overigens nog wel benieuwd of iemand me wat meer kan vertellen over het bakerpraatje?
bij mijn 2 zoons had ik een mooie volle bos haar en een stralende huid ondanks 9 maanden misselijk bij dochterlief puistjes, vette huid en haar dat elke dag gewassen moest worden.. en deze zwangerschap weer.. en volgens echo krijg ik wederom een meisje
bakerpraatje gaat hier dan ook niet op...want ik heb het allemaal gehad...vet en droog en toch krijg ik een jongennnnn
Ik kan het je over 1,5 week vertellen. Bij mijn zoon super gave huid en geen vet haar en nu wel! Alles is vet!!!!!!! Ben er van overtuigd dat dit een meisje is maarja kan ik nu nog niet bevestigen haha
Ik had ook altijd heel snel vet haar.. Maar op het internet had ik gelezen dat je de shampoo eerst op droog haar moet doen, de shampoo verdelen en dan het haar nat maken.. Het helpt hier wel.. misschien dit proberen..
Dank je voor de tip, zal het zo eens proberen. Het vette haar lijkt hier voorbij te zijn, maar de pukkeltjes nog niet helaas. Ik blijf rustig smeren, scrubben en wassen