Vermoeidheid en oud & nieuw

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esthertie, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik ga kijken hoe lang ik het vol kan houden. Normaal gesproken komt rond 22:30 uur de man met de hamer langs. We gaan in ieder geval niet weg, dus als ik het niet trek lig ik er zo in.

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    We gaan naar een café, zal wel erg moe zijn maar ga eind van de middag nog even liggen. Iedereen weet het al wel dus hoef gelukkig niet te liegen :)
    Wil wel proberen zeker tot 2 uur te blijven anders vind ik het ook zo sneu voor m´n vriend..

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Heel herkenbaar!!

wij vieren vanavond oud & nieuw bij mn ouders samen met nog een tante en een oom..

Had mijn moeder net aan de telefoon en uitgelegd dat ik zoooo moe ben...
    Ze zei al, dan blijf je lekker thuis meid! Heb ook veel last van mijn buikpijn de laatste dagen..

Maar willen zo wel even gaan en als het niet meer gaat, gaan we lekker naar huis!!

Wel lullig voor mn lieffie die het jaar letterlijk uit wilt knallen ;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde probleem. Ben vandaag van 19.30 tot 21.30 lekker mijn bed in gedoken en toen kwam mijn man me wakker maken voor Gido

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Helaas besloot Mini maar 3 kwartier te slapen gisteren dus heb ik zelf een halfuurtje overdag echt geslapen.

Maar 's avonds bij vrienden gevierd en ik heb heerlijk een uiltje geknapt met zo'n lekker kussen in mijn nek op de stoel terwijl iedereen een spelletje aan het doen was en aan het kletsen was :D.

6. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb t vol gehouden tot half 2 toen zeiden lieve vrienden van me of ze me naar huis moesten brengen met de auto :D :D
    Vriendjelief wou toch nog wel ff doorgaan dus ik heb die kans aangepakt ;)
    En maargoed ook want vriendlief was rond 4 / 5 en thuis ofzo.. :$

7. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik heb het gelukkig ook vol gehouden tot half 2. Er ging toen meerdere mensen naar huis dus viel het niet zo op. 's Middags was ook ook nog een helaf uurtje in slaap gevallen op de bank en dat heeft denk ik wel geholpen. En volgens mij viel het niemand op dat ik de wijn/champagne en zalmrolletjes liet staan :)

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou, ik ben rond 2 uur mijn bedje ingedoken en wakker geworden met een knallende koppijn. Lijkt bijna wel een kater! (drink geen alcohol!)
    Vanaaf weer lekker bijtijds mijn bedje in en even wat energie opdoen, want blijkbaar kan ik het gewoon echt niet hebben nu, zo laat mijn bedje in.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

pfff ja en nu bij de tweede is het erger als bij de eerste. heel erg moe. ik geef er gewoon aan toe. we kregen gister ook geen visite of hoefden op visite.

10. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    ik heb het gister vol gehouden tot 4:30 jaa ik schrok er zelf van.. ik ben nu wel de hele dag al moe... en ook ik vraag me af of onze ongeboren kindjes ook wat mee hebben gekregen van de knallen ( 17 weken en 2 dagen zwanger)

11. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb overdag 3 uur geslapen en trok het tot 2 uur.

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.267
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Mn man moest gisteravond en nacht werken en k was met mn dochter gezellig bij mn ouders. Nou...k ben heerlijk om half elf mn bed in gekropen, geen enkele houding zat meer lekker op de bank. Kortom heerlijk gaan slapen, nauwelijks wakker geworden van al het geknal!

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0

nou hier nog een ga zo ook lekker naar bed
    werdt ook wakker met een knallende koppijn vind wel grappig had vanmorgen tegen ventje gezecht lijkt wel of ik een kater heb (van de sinas)
    maar ik kruip zo ook lekker me bedje in :D

14. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    De avond van de jaarwisseling zijn we met zijn drietjes mama papa en zoon lekker in bed gaan slapen en pas om 23.45 opgestaan om vuurwerk te kijken.Ik moet er wel bij zeggen dat onze zoon net huis is na een paar slopende ziekenhuis opnames!

Deel Deze Pagina