Vermoeidheid en slecht slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door prinseskiara, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinseskiara

5 okt 2012
    58
    0
    0
    Vries
    hallo.

Ik ben 14 weken geleden bevallen van mijn dochter. Tijdens de hele zwangerschap heb ik last gehad van extreme vermoeidheid en vanaf ong. 30. weken hierdoor ook gedeeltelijk in de ziektewet geraakt. Nu heb ik echter nog steeds heel veel las van vermoeidheid en slaap ook nog steeds slecht. Mijn dochter slaapt al vanaf 9 weken klokje rond maar ik lig nog steeds halve nachten wakker.

Nu moet ik de 17e weer beginnen met werken maar ik vraag me af hoe ik dit moet volhouden. Op de nacontrole hebben ze opnieuw op bloedijzer geprikt en die was absoluut niet laag.

Nu is mijn vraag hoort dit erbij en zo ja hoe lang kan ik hier nog last van houden?
    Alvast bedankt.

Groetjes

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

hoe iedereen hersteld is heel verschillend. Dat je slecht slaapt is natuutlijk een logische verklaring voor de vermoeidheid. Vaak ligt het ook niet aan je ijzer gehalte, maar aan alles wat bij het ouderschap komt. Of soms is het niet direct te herleiden. Ik adviseer je toch hiermee naar de huisarts te gaan als je denkt dat het echt problemen op gaat leveren tijdens werk.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina