Vermoeidheid....ronde nummer 2?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melloncollie, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nou, ik voel me zo gammel vandaag....het gaat er verdacht veel op lijken dat de vermoeidheid van het 1e trimester zijn herintrede doet :cry: Slome ogen, zo'n wattig gevoel in m'n hoofd, alsof ik ziek ga worden. Zo voelde dat toendertijd ook. Ik heb 3,5 uur liggen knorren toen ik uit mijn werk kwam maar ik geloof niet dat ik er heel beter van word. Verlang nu al weer naar mijn bedje

Of misschien valt er zo'n last van me af nu mijn verlof is in gegaan dat ik er gewoon letterlijk moe van word.

Merk ook dat de beentjes wat dikker zijn, begin meer vocht vast te houden en 's nachts doen mijn handen soms dermate pijn van het vocht vasthouden dat ik mezelf niet eens uit bed kan drukken om op te staan (tripje naar de wc).

Wie heeft er voor mij een rollator in de aanbieding? :(

2. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi, ik heb het toevallig ook weer vanaf deze week! (36,5 weken ver ben ik) Het ging een hele tijd goed maar nu ben ik deze week alweer alle 3 de middagen tegelijk met mn zoontje mee naar bed gegaan voor een dutje. Hoort dr misschien toch bij dan?

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dan ga ik voorop je rollator zitten, ik ben ook echt dooodmoe

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

ik ga voor een electrisch rijden karretje.. Ben ook zo verschrikkelijk moe. Ik geef er maar aan toe, dus doe elke dag een heerlijk middagslaapje..

5. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Nou ben blij om te zien dat ik niet de enige ben....zeg marijke aan jouw banner te zien zijn wij dezelfde dag uitgerekend :)

6. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar, zou de hele dag wel kunnen slapen. Heb nog een rolstoel in de aanbieding, kunnen nog wel wat bijrijders mee ;)

7. melloncollie

's Cool 8)

Nu heb ik dus ook al 2 nachten dat ik gewoon bagger slaap, ik ben wel 5 keer eruit geweest om naar de wc te gaan. Lig maar te draaien, dan weer geen been stil kunnen houden of niet lekker liggen. Vriendlief moest er vandaag om 5 uur uit dus ik was ook vroeg wakker. Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen, maar dat werkt ook niet echt hoor. :(

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik slaap iedere middag met mijn dreumes mee hoor, 's avond ben ik echter helemaal niet moe, pas om 12 uur ofzo, gek...

9. melloncollie

Avondmens? Dan ben ik namelijk ook over mijn moeheid heen !

Gelukkig vannacht lekker liggen knorren. Dat scheelt weer. Nu ff wat meer actie ondernemen overdag zodat ik lekker moe ben 's avonds en zeker weet dat ik slaap.

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ow please hou op!

hier ook iemand die echt heeeeel de dag wel kan maffen... zodra ik mijn bol ergens neer leg ben ik binnen 5 minuten weg....
    nog twee weekjes werken en dan lekker met verlof! breng ik mijn dochter weg en ga ik 6 weken alleen maar slapen, net zo lang tot de baby er is.. ;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    hier ook weer kwaaltjes die terug zijn..
    Pfft, zoooo moe! En dan 's nachts niet kunnen slapen, maar bij mij omdat mn maagzuur dan zo;n pijn doet en die vieze oprispingen, bahbah

haha, ik wil ook alléén maar slapen! gelukkig heb ik ook bijna verlof!

Liefss, Taliaa

12. melloncollie

't Is echt heeeeerlijk, verlof ! Je kan gewoon slapen zolang je wilt of overdag even lekker rustig aan doen. Ik ben er zo blij mee.

13. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    ja als je niet nog meer kinderen rond hebt lopen wel ja :)

14. melloncollie

zoals in mijn geval ! :D

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Yep meid waarschijnlijk ronde 2 ik had precies hetzelfde die tijd! Succes!

Deel Deze Pagina