vermoeidheid, vitamines

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heey iedereen

Kennen jullie dat gevoel moe naar bed en er weer moe uit!
    Nou k heb dat dus, nu zat k reclame te kijken van supradyn forte vroeg me af of dit echt werkt?
    Of hebben jullie een ander alternatief?
    Dokter ben k al geweest en ook bloedgeprikt maar er komt niks uit!

Alvast bedankt

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik geloof nooit zo in die middeltjes en pilletjes... denk dat goed fruit en groente eet en keer goed doorslapen en dagje uitrusten meer werkt... mijn ervaring

3. djellybelly

nou dat allemaal geprobeerd maar met mijn dochter lukt dat gewoon haast niet dus tjah dan ga je alternatieven zoeken.

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oei das balen :cry:

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier nog zo 1, sinds een paar weken ben ik alleen nog maar Moehoeeeeee!
    Waar het door komt geen idee, ws door het koudere weer, blaadjes vallen weer van de bomen etc.
    Ik slaap in principe gewoon goed, Tijn slaapt door op een enkele nacht na, dus dat is het ook niet. pak minsten 7 uur pn, en meestal gewoon 8!

Probeer nu elke dag fruit te eten en slik vitaminepillen...minder achter de PC, en pak af en toe een uurtje slaap smiddags, als Tijn slaapt!
    Ik geloof wel in vitamine pillen, extra vitamientjes zijn altijd goed toch! Maar ik dnek wel dat je er zelf ook extra op moet letten! Neem vaker een boterham met appelstroop, pak die sinasappel en probeer wat vaker buiten te lopen!

kus miek

6. djellybelly

heey miekie
    K probeer er ook zo veel mogelijk aan te doen k loop iedere dag met fay ook gezond eten helpt niet heb dit echt al vanaf mijn zwangerschap!
    Maar de dokter ken maar niks vinden word er zo moedeloos van deed altijd slapen smiddags omdat k gewoon op was maar daar wen je dan ook weer aan dus heb dat weer af moeten leren.
    Maar bedankt voor je tips

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik had er ook erg last van. Ben nu weer begonnen met multivitamines te slikken van Kruitvat en viscapsules en het lijkt of het nu weer wat beter gaat. Voel me nu niet meer zo moe als 2 weken geleden. En ik heb een ander kussen gepakt, want van het kussen waar ik nu op sliep ging het eerst goed maar op den duur had ik elke ochtend last van mijn nek. En sinds ik dat ander kussen heb slaap ik veel beter.

Ik koop geen dure multivitamines of viscapsules. Die van het huismerk van Kruitvat of Trekpleister werken net zo goed.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik ben nu zwanger en mag dus geen supradyne gebruiken, maar normaal heb ik die eigenlijk ook altijd. Dan wel de gewone versie, want ik heb juist het gevoel dat ik van de Forte juist moe word... (kan ook gewoon aan mij liggen.. :) )

Nu gebruik ik de zwanger zijn vitamines van de etos, en die helpen over het algemeen ook wel goed.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Die helpen echt, mijn moeder heeft er een keer teveel energie van gehad, ze was helemaal hyper.

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Als je niet tot rust komt, moet je misschien eens een keer je dochter een nachtje onderbrengen bij iemand anders, zodat jij eens een nachtje goed door kan slapen en uit kan slapen, schaam je er niet voor, het is juist goed als je aan kan geven dat je het even nodig hebt!
    Je dochter heeft namelijk meer aan een uitgeruste moeder dan een wandelend spook..
    En geloof me ook ik heb wel eens van die dips ;)

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik volg dit ook, want ik ben al vanaf de pubertijd chronisch moe zeg maar.
    Kan de hele dag slapen. Veel bloed geprikt, maar daar komt ( helaas) ook niets uit.

Heb jij toevallig last van een koortslip?

12. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    even een vraagje, mag je geen supradyn gebruiken als je zwanger bent? ik gebruik die namelijk wel gewoon! Is het heel erg?

13. djellybelly

@kaboutertje
    Heb er mega last van nu ook weer 2plekken!

En ze mogen wel met zwangerschap volgens mij ff googlen

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik heb het sinds mijn 1e koortslip.
    En ik hoor er meer mensen over.

Het is ook een virus wat altijd in je bloedbaan blijft zitten, dus misschien dat dat er mee te maken heeft.

Heb jij ook Pfeiffer gehad?

15. djellybelly

nee nooit geen pfeiffer gehad

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Het schijnt dat een niet goed uitgeziekte Peiffer ook altijd blijft sluimeren.

Maar goed ik denk zelf dat het aan het virus in je lichaam ligt.

Ja en wat je er aan kan doen? Wist ik het maar dan zou ik me ook beter voelen.

Ik heb van de week laten prikken op B12. Dat was allemaal goed en de dokter raadde me af om extra vit. te slikken. Mits gewoon gezond eet natuurlijk.

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik was ook zo ontzettend moe, werd er gek van. Bloed laten prikken, niks gevonden. Ik eet erg gezond, drink veel water, vroeg naar bed, maar ook dat wilde niet helpen. Toen ben ik Spirulina gaan slikken, ik wist dat mijn moeder daar vroeger ook wel baat bij had. Eerste paar dagen 1, dan 2, 3 en uiteindelijk 4 tabletjes per dag. En ik voel me echt veeeeeel fitter, heb veel meer energie. Zit echt niet in mijn hoofd omdat ik dènk dat de Spirulina helpt, het is gewoon ècht veel beter geworden. Ik bruis weer van energie, iets wat ik heel lang had gemist..

Hier kun je kijken wat Spirulina is en of het jou ook aanspreekt.
    www.spirulina.nl

18. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik had begrepen dat je met gewone vitaminen het risico loopt dat je teveel aan vitamine a binnenkrijgt omdat hier al 100 % van de dagelijkse hoeveelheid inzit. Met je gewone eten erbij kun je daar dan overheen gaan. En teveel vitamine A is niet goed voor je kindje. In zwangerschapsvitaminen zitten van de vit a aangepaste hoeveelheden. (en misschien ook wel van andere vitaminen en mineralen, dat weet ik eigenlijk niet) En er zit ook meteen foliumzuur in, wat weer een tabletje scheelt... :)

19. djellybelly

20. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    een vriendin had dit ook en is uiteindelijk maar eens naar een homeopaat gegaan daar kwam uit dat ze een bacterie had (weet even niet hoe die heet) Die bacterie word gevoet door suiker dus hoe meer suiker ze at hoe moeier ze werd.
    Ze stopte met suiker eten (zover dat kan want het zit echt overal in ) en ze werd weer fit. Dit moet ze een volhouden totdat die bacterie weg is.

succes.

Deel Deze Pagina