Ik adviseer altijd iedereen een goede ( organische) multivitamine te nemen,naast een een gezond voedings/leefpatroon. Je hebt allemaal wel eens dat je je moe voelt, als het chronisch wordt dwz lekker dan een maand dan zou ik kontakt opnemen met de HA.
ik heb er al 2 jaar last van en ben ook bij de huis arts geweest en er ken niks gevonden worden helaas maar ga maar eens vitamines proberen wie weet
Ja en als die dus niets meer weet na 20 jaar? Na 100 ( ik heb ze niet geteld )buisjes bloed en er komt niets uit? Ik ga maar er van uit bij mij dat het door een verwaarloosde Pfeiffer komt en dat het koortslipvirus er ook mee te maken heeft. Maar goed een oplossing is welkom en de tips die hier staan ga ik zeker volgens. Ik ga Supradyn kopen ( een andere multivitamine slik al, terwijl het afgeraden werd door de HA)
Bepaalde vitamines, de A_D_E_K kan je overdoseren, daar moet je de aanbevolen dosering van aanhouden. Deze plas je namelijk niet uit,maar worden in je vet opgeslagen.
Ja logisch. Ik neem aan dat dat in een pot wel goed uitgemeten is en ik neem ook geen 10 pillen op een dag maar gewoon de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.
http://candida-forum.orthomoleculaire-g ... um.php?f=6 Candida dit had zei dus. Als ik zef de test invul kom ik op 248 punten
Waar zie jij dan een test staan? Kan hem niet vinden. Maar zo te zien aan alle plaatjes van tongen en nagels heb ik daar geen last van.
Veel mensen schijnen last te hebben van deze bacterie maar het wordt door dokters niet erkend , ze wijten het vaak aan psychische klachten. overigens is vermoeidheid niet de enigste symptoon bij deze bacterie. @ Anste Fay: probeer idd eens de suikers uit je eten te schrappen. Dit zou zeker wel eens kunnen helpen. Tengewoordig is het wel moeilijk om suikervrij te eten omdat overal suikers in zitten maar als je biologisch gaat eten kom je al een heel eind.
ik heb net de test gedan 228 punten heb totaal geen idee wat het allemaal in houd zal het eens gaan onderzoeken.
Ik heb dus ook die candida. Een hoop mensen denken dat dit alleen een vaginale aandoening is, maar in je darmen komt deze bacterie ook voor. Ik ben bij een alternatieve arts geweest en die kwam erachter dat ik dus erg veel last had van de candida. Heb er capsules met allerlei kruiden voor gekregen en die hielpen super. Was van mijn misselijkheid (na bijna 4 jaar ) en vermoeidheid af. In september een antibioticakuur gehad en was opeens weer misselijk en vermoeid. Nu zit ik weer aan zo'n kruidenkuur en ik voel alweer verbetering ! Hoop dat ik het zo kan redden zonder een dieet want die is behoorlijk pittig ! Monique
Wanneer je gezond en gevarieerd eet, dan wordt een multivitamine juist afgeraden. Vitaminen zijn goed, maar een overdosering daarvan is juist weer schadelijk en werkt averechts. Daarom heb ik zelf voor een suplement gekozen waar geen extra vitaminen inzitten, maar verder wel erg goed werkt...
Heb de test ook gedaan. Had deze nog nooit gezien. Heb hem dus ingevuld met de klachten die ik had (en soms ondanks de pillen nog wel eens heb ) en kom tot 264 punten. Monique