vanaf wanneer echt last van kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lizz20, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    Hea dames,;)

Ik ben nu 6 weken zwanger en begin nu langzaam wel misselijk te worden.Ik ben niet moe heb juist meer energie gekregen:p Echt raar.
    Ma nu wilde ik van diegene weten die zwanger zijn, vanaf wanneer begonnen jullie echt last van kwaaltjes te krijgen?
    Groetjes lizz.:)

2. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begon gelijk al voor mijn datum van ongi dag .. ( die niet is gekomen :) ) hele erge pijnlijke borsten erge vermoeidheid..
    warm en stinkende zweet! eigenlijk alles..
    vanaf ong 6 week erge misselijkheid :( hele dag door.. hopelijk krijg je er niet last van !!

3. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Scheelt een dag tussen ons? jij bent dan 10 nov uitgerekend .. ? hihi wel grappig..!

4. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    ochjaa idd! En jij bent ook 20 zie ik:p
    Wat grappig! Alleen ben ik 12 november uitgerekend n jij dan 11 toch?

Groetjes liz

5. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik 11 .. tot nu toe als ze bij verlosk.. niet iets anders zeggen !
    Ja heb veel last van eigenlijk alles maar ja hoort er bij hopelijk snel over!!! jij niet?
    wann ga jij naar verlosk?
    idd ben ook 20 .. :)

6. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    11 november is de dag .. haha !

7. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    Ik begin nu wel met vlagen misselijk te zijn!Ja t hoort dr wel bij ja alleen hoop ik echt dat t niet erg
    er word. Als je sommige verhalen leest van vrouwen die de hele dag door misselijk zijn en niks kunnen eten dat lijkt me zo vervelend en dan kan je niet echt genieten van je zwangerschap!En das wat ik wil ervan kunnen genieten. Maar tot nu toe mag ik niet klagen!Hopen dat dat zo blijft!;).
    Ik heb 29 maart mijn eerste afspraak bij de vk en kan nou al haast niet wachten! En ik kan al helemaal niet wachten op die eerste echo maar de dagen kruipen zo langzaam voorbij:p hahah.
    Groetjes liz

8. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    Was het trouwens bij jullie ook gepland?Alsk t ag vragen natuurlijk. Bij mij wel en heb tot nu toe wel positieve reacties gekregen maar was toch op het begin bang dat mensen raar erover zouden gaan denken. Vooral omdat ik alleen n havo heb. Mijn vriend heeft een vaste baan maar de kinderwens was zo groot dat we gewoon niet meer konden wachten. Wil een tijdje nadat ik bevallen ben wel nog ene opleiding gaan doen.

9. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja was wel gepland.. of ja nog maar net we zouden gewoon stoppen met pil en afwachten met idee dat het langer zou gaan duren eerste beste keer was raak .. maar wel erg blij ..
    ik moet dinsdag even bellen .. maar je hebt wel snel afspraak of niet dan ? bij de verloss.. k bel steeds als er niemand is :( .. maar op site stond pas rond de 10e week :( duurd zoo lang..
    wij hebben samen eigen bedrijf.. ook wel moeilijk te combineren .. maar ja we erg leuk mijn mannetje is ook wat ouder dan mij ..

10. lizz20

lizz20 Lid

12 mrt 2010
    24
    0
    0
    momenteel werkzoekende
    in limburg
    Ja ik kwam erachter dak zwanger was met 4 weken en een paar dagen, heb toen 2 daagjes gewacht en toen de verloskundige gebeld en die zei dak 29 maart al kon langskomen. dan zalk iets meer dan 7 weken zijn geloof ik.Ja ik weet eigenlijk niet of dat vroeg is.hihihi :p
    Ow das vervelend dat er dan steeds niemand is. Moet je eens doordeweeks in de ochtend bellen dan moet er haast iemand wel opnemen!;)

11. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    HOI,
    Bij mij begon het allemaal wat laat. Erg moe vanaf een week of 8 en misselijk pas bij week 11 en met week 16 was het afgelopen! Gelukkig! :)

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik ben nu pril zwanger maar begin nu al snel moe moe te worden, heb een vol gevoel, steken hier en daar last van de banden al.
    misselijk af en toe licht. Pijnlijke borsten, En me buik is al wat uitgezet! Bij de eerste voelde ik niks tot 9 weken, was alleen wat moe.

13. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lizz
    Ja.. ik moet dinsdag/woensdag of donderdag inde ochtend bellen las ik net.. dus zal ik even doen ..
    jij hebt idd wel erg vroege gesprek .. miss dat je wel een gesprek krijgt en volgende x echo..

14. dreatje

dreatje Lid

1 sep 2008
    98
    0
    0
    Hier precies het zelfde bij de eerste voelde ik niets tot 9weken toen alleen maar zere borsten verder ook niets maar nu heb ik de hele week er al last van lijkt of ze nu al groeien en hoop ook deze keer niet teveel klachten te hebben

drea

15. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Vanaf 6 weken werden m'n kwaaltjes erger, vooral de misselijkheid. Vanaf 9 weken werd de misselijkheid nog erger :)

16. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Ik ben nu 8 weken zwanger en heb eigenlijk erg weinig last van zwangerschaps kwaaltjes. Ik ben alleen erg snel moe en heb hele gevoelige borsten. Maar verder mag ik niet klagen.

17. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Bij mij beginnen de kwaaltjes al wat te komen...
    Ik denk ook dat het bij iedereen anders is, want de kwaaltjes die ik nu heb had ik bij m'n andere zwangerschap niet.

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik had direct na de bevruchting al vage kwaaltjes, maar met 6,5e week werd het heftig. Vanaf toen was ik supermisselijk en heb ik gemiddeld 3 keer per dag over moeten geven. Dat was echt stil op de bank liggen om t binnen te houden...Nu met 10 weken begint het eindelijk wat te stabiliseren, ik heb het idee dat ik over de top heen ben. Ik moet nog steeds overgeven, maar overdag ben ik minder misselijk dan voorheen.

19. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik voelde wel al direct een week na de eisprong dat ik zwanger was door steekjes e.d. daarna heel erg moe.. En vanaf een week of 6 misselijk en nu is het echt losgebarsten. Kan niks meer eten, heb wel honger maar echt nergens trek in en geef zo'n 2 keer per dag over. en niet alleen shochtends maar de hele dag door. verder emotioneel, en zit niet zo lekker in mijn vel. Maar uiteraard hebben we dit er heel graag voor over!

xx

Deel Deze Pagina