ik lust geen koffie meer..brrrr, zoethoutthee,mmmmm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marit36, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hallo, ik lust sinds zaterdag ineens geen koffie meer, kan wel kokhalzen als ik koffie ruik, haha grappig toch wel eigenlijk wat je lichaam allemaal aant veranderen is :) en deze dame blijft misselijk en misselijk, mn maaag blijft knorren eet ik iets, ben ik niet voldaan, wel misselijk...whaaa.wat een naar woord zeg..hihi
    oja...en ik ben heel, heel erg moe, kan zo in slaap vallen als ik eraan toegeef :( :)

ik drink nu thee ,liters maar dan zoethout thee, ik vraag me af of zoethouthee wel gezond tussen haakjes is, ik denk zelf beter dan koffie toch? heb groene thee met citroen geprobeerd, maar vind die niet te drinken..

liefs,Marit

sorry, heb dit berichtje op de verkeerde plek geplaatst :oops:

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Er is een hele discussie geweest over welke thee wel en niet "mag" ik neem het niet zo nauw, maar ik drink dan geen liters thee, een paar kopjes per dag, liters thee schijnt niet goed te zijn. Ik zal kijken of ik het topic kan vinden.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij mij kwam de zin in koffie na de 3e maand weer terug.

4. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    thee met bepaalde kruiden is inderdaad niet goed. niet dat je het helemaal niet mag drinken. maar met mate. maar ja dat is met alles ook als je niet zwanger bent.

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    als je gevoelig bent voor hoge bloeddruk is zoethoutthee geen goed idee. Deze is namelijk bloeddrukverhogend....

Karin

6. sim

sim Niet meer actief

vind zoethout thee ook heerlijk, lekker zacht in de keel....

koffie luste ik ook niet meer, nu warm ik melk op in de magnetron, en kook water, ditalles in een grote mok, schepje oploskoffie en een schepje nesquik chocomelk.... (afmaken met een toef slagroom) hmmmm

krijg je je melk binnen, je druivensuiker uit de nesquik en eeeh ach het is gewoon lekker..

Deel Deze Pagina