hallo, ik lust sinds zaterdag ineens geen koffie meer, kan wel kokhalzen als ik koffie ruik, haha grappig toch wel eigenlijk wat je lichaam allemaal aant veranderen is en deze dame blijft misselijk en misselijk, mn maaag blijft knorren eet ik iets, ben ik niet voldaan, wel misselijk...whaaa.wat een naar woord zeg..hihi oja...en ik ben heel, heel erg moe, kan zo in slaap vallen als ik eraan toegeef ik drink nu thee ,liters maar dan zoethout thee, ik vraag me af of zoethouthee wel gezond tussen haakjes is, ik denk zelf beter dan koffie toch? heb groene thee met citroen geprobeerd, maar vind die niet te drinken.. liefs,Marit sorry, heb dit berichtje op de verkeerde plek geplaatst
Er is een hele discussie geweest over welke thee wel en niet "mag" ik neem het niet zo nauw, maar ik drink dan geen liters thee, een paar kopjes per dag, liters thee schijnt niet goed te zijn. Ik zal kijken of ik het topic kan vinden.
thee met bepaalde kruiden is inderdaad niet goed. niet dat je het helemaal niet mag drinken. maar met mate. maar ja dat is met alles ook als je niet zwanger bent.
als je gevoelig bent voor hoge bloeddruk is zoethoutthee geen goed idee. Deze is namelijk bloeddrukverhogend.... Karin
vind zoethout thee ook heerlijk, lekker zacht in de keel.... koffie luste ik ook niet meer, nu warm ik melk op in de magnetron, en kook water, ditalles in een grote mok, schepje oploskoffie en een schepje nesquik chocomelk.... (afmaken met een toef slagroom) hmmmm krijg je je melk binnen, je druivensuiker uit de nesquik en eeeh ach het is gewoon lekker..