Hallo Allemaal. Sinds vanmorgen (heel vroeg!) 6.30 uur heb ik al hoofdpijn. De hele dag heb ik pijnstillers geslikt, aangezien ik moest werken. Maar de hoofdpijn is nog niet weg. Nu kan ik me herinneren dat ik het vaker heb. En eigenlijk altijd wanneer het weer gaat veranderen. Bijvoorbeeld van koude lucht naar warmere lucht, en andersom. Kan dit er echt mee te maken hebben, door de luchtdruk ofzo? Of is het toeval? Wie heeft er ook last van?
Ja hoor dat wel meer. Mijn moeder heeft altijd enorme hoofdpijn als er sneeuw komt. En van de week verteld een cassiere van de supermarkt dat zij altijd hoofdpijn krijgt als het gaat onweren
Ja hoor, dat kan er zeker mee te maken hebben, zal geen toeval zijn. Zelf heb ik er weinig ervaring mee, maar mijn schoonmoeder barst altijd van de koppijn als er onweer aan zit te komen; mooie graadmeter dus
Ja als het gaat sneeuwen heb ik het echt áltijd!! En onweer inderdaad ook! Maar nu heb ik er dus ook last van, maar volgens mij geen onweer?? Maar zag wel dat de temperaturen vandaag en de komende dagen flink omhoog gaan. Dus dacht, misschien komt de hoofdpijn daar vandaan. Echt vervelend!
Ja mijn zusje en mijn moeder hebben dat, die krijgen migraine als het gaat sneeuwen. Zelf gelukkig geen last van.
Toevallig heb ik sinds afgelopen woensdag ook hoofdpijn waar ik niet vanaf kom.Gelukkig is het nu aan het afzakken,maar nu vertelde mijn moeder dat ze ook hoofdpijn heeft.. Ik denk ook weersverandering,ik hoop het tenminste Ben dit weer nu wel beu,laat het zonnetje maar komen!
Ik krijg geen hoofdpijn, maar wel een heel pijnlijk sleutelbeen. Ooit eens gescheurd/gebroken na een val uit de ringen...
jep hier ook ... en dan vooral als het warmer word ..kan ook niet zo goed tegen het zonlicht maar heb dan ook regelmatig migraine
Geen toeval. Volgens mij zijn er zelfs onderzoeken die aangetoond hebben dat weersveranderingen bij sommige mensen voor hoofdpijn kunnen zorgen.
ik kreeg vroeger ook migraine als het ging sneeuwen. Maar ik hoop dat het een goed voorteken is je hoofdpijn
Ik kan het niet als hoofdpijn typeren nee. Eerder een vol en zoemend/drukkend gevoel in mn hoofd voor het warmer wordt. Dus ja, wat mij betreft kan dat heel goed daardoor komen.