Wilde cupcakes maken als traktatie straks als de kleine er is voor bij de gastouder van mijn zoontje. Nu hebben wij een combi-magnetron waar je nog geen cake in kunt bakken dus leek mij zo'n cup cake maker wel handig. Nu stond er eentje in de Xenos krantje: Xenos :: 22 april t/m 5 mei 2012 19,95 euro En eentje in de action:Home Essentials CUPCAKEMAKER - Action Nederland B.V. 9,49 euro Welke zouden jullie nemen of hebben jullie nog andere tips? Wilde dan met slagroom versieren en dan blauwe of roze strooisels erop doen. Heeft iemand leuke ideetjes die wel zelf door de kinderen uit te voeren zijn. Dus geen marsepein ed.
Mijn zoontje vind het erg leuk om in glazuur te dippen, en er dan vanalles op te strooien. Ook hebben ze van die eetbare tubetjes bij de supermarkt, daar kunnen ze mee tekenen, en bij bijv jumbo hebben ze ook suikerfiguurtjes voor erop. Ik heb zo'n cupcake maker van de kruidvat, werkt goed!
mijn ervaringen zijn daar niet echt goed mee (niet specifiek deze maar zo'n kant en klare bakker zeg maar) het word toch niet zo lekker en luchtig als normale oven e.d. (waarom zou je in een combi magne geen cake kunnen bakken (weet je niet welke stand je moet hebben ofzo want het KAN wel gewoon)
ik heb een cakepop maker en dat ding werkt echt super! Je hebt binnen 4 minuten een lading cakeballetjes. Ze smaken prima. Ik doe ze op een lolliestokje, daarna door de chocolade en dan nog wat versieringen.
Tip, gebruik voor cupcakemakers of cake balletjes(deze heb ik) De cupcakemix van funcakes. Kan je krijgen bij Yamin.
he wat leuk die aanbiedingen.. ik hou ook heel erg van cupcakes maken!! en aangezien wij dalijk in ons nieuwe huis geen oven meer hebben ga ik er ook 1 aanschaffen...
Mam1985: waar koop je dat glazuur? Triskele: Heb geen idee waarom het niet lukt worden van binnen niet gaar of zwart heb al van alles geprobeerd. Vandaar deze cupcake maker maar eens proberen. Bloem18: Bedankt voor de tip maar een bij de Jamin kijken dus Prijs verhouding maakt dus niet echt uit? Hmm dan gaan we voor de Action eerst maar eens kijken of we het wat vinden
ik zou vooral kijken welke papieren vormpjes erin moeten!!! ik heb er 1 en er pas helemaal geen een papieren vormpje in :S
Baby2011: ook een goeie idd. bij Xenos verkopen ook die bakjes zag ik in het foldertje dus dat zal vast wel passen.
Heb jij ook die van de Kruidvat? Ik had dus ook een cupmaker verwacht waar je normale cupcakes in kon maken, maar dit zijn cupcakes die in 1 hap weg zijn Papiertjes passen er dus inderdaad niet in Zou ik wel even goed op letten als je er een aanschaft, dat je een normale koopt en niet zo'n mini-ding..
Ik heb een cupcakemaker van Trekpleister, werkt heel goed. ben er heel blij mee. gebruikt het meel van de C1000 hoef je er alleen maar water er bij te doen. smaken prima en mijn zoon mag ze graag versieren. Welke je zou moeten kiezen? ik weet het niet. heb zelf een waterkoker van de action waar ik al 3 jaar heel tevreden over ben... goedkoop is dus niet altijd duurkoop
Die heb ik ook. Volgens mij hoefde er geen papiertje in, maar ik heb 'm nog niet geprobeerd dus weet het niet zeker. De cakemix van Jamin is idd erg lekker. En ts, die van de xenos en de action lijken wel dezelfde te zijn? Dus dan zou ik voor de goedkoopste gaan.
Je hebt dus wel cupcake meel nodig of gewoon cakemeel? Heb me er nog niet zo in verdiept wat dat betreft. Maar vanmiddag toch maar eens kijken bij Action, ben nu toch wel erg benieuwd. Xenos zit ernaast dus daar even van die papieren bakjes halen en versiering. Jamin en C1000 heeft dus goed meel/ beslag? Jumbo hebben we niet
Ik heb geen idee of gewone meel ook kan. Ben nogal een noob op dit gebied Ik heb nog beslag staan voor brownies, is het heel stom als ik het daarmee probeer? Bij mij vliegt de boel vast in de hens
Vlinder zo zit ik dus ook. Bak ook nooit wat maar dit leek mij niet te kunnen mislukken. Ga eerste wel voor cupcake beslag/meel of hoe het heet Succes, laat je even weten of het gelukt is? Als het droog blijft en zoonlief niet te lang slaapt ga ik vanmiddag ook ff op pad en vanaovnd uit proberen.
Ik ben ook benieuwd of die van de action werkt, dan gaan wij er ook 1 halen. Ik bak veel met de kindjes lijkt mij dus leuk!
Heb die van de Action gehaald was dezelfde als Xenos. Komen wel erg kleine cupcakejes uit. Hoeven ook geen bakvormpjes in. Had C1000 kids meel voor cakejes gehaald. 14 min. gebakken waren goed gaar maar werden niet bruin van boven. Onderkant wel. Lijken wel paddestoeltjes zo kleine zijn ze. Cupje helemaal vol gedaan met beslag maar groeien niet echt. Voor kinderen is het dus wel leuk maar voor een volwassen feestje zijn ze wel erg klein. Zal volgende week eens ander beslag kopen kijken of dat beter bruin word. Maar het is super makkelijk en leuk om te doen met kinderen.
Het makkelijkste zelfmaak cakebeslag is 150 zelfrijzend bakmeel 150 suiker 150 boter 3 eieren (per 50 gram een ei) Of alles 200gr en 4 eieren. Suiker met boter luchtig mixen, eieren er een voor een door heen mixen. Meel er door spatelen tot het "weg" is. En in de vormpjes/bakblik voor 3/4 vullen Cupcakes 30 min op 180 graden Bakblik ongeveer een uur op 180 graden En 1000x lekker dan zon kant en klaar pak waar alleen water bij moet.