8 wkn spierpijn in rug

Discussion in 'Zwangerschap' started by Linda, May 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden, twee wkn geleden had ik het ook al. Flinke spierpijn in mijn rug, bovenin en in het midden. Trekt ook naar mijn zij. Dat laatste kan ook banden zijn natuurlijk. Herkent iemand dit? Vind het zo gek.

2. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Ja, af en toe als ik moe ben(en dat ben ik vaak:p) heb ik ook heel gek, bovenin mn rug pijn. Normaal gesproken heb ik dat nooit, ik kende van voor mn zwangerschap eigenlijk alleen de lage rugpijn.
    Rond de 8 weken had ik ook veel last van mn zij. Ik gaf mn eierstokken de schuld aangezien die nu ook even hun werk niet meer hoeven te doen.
    Bandenpijn heb ik vooral bij mn liezen brandende pijn en af en toe steken onderin mn buik of richting mn zij.

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    merk ook dat ik sneller spierpijn heb hoor als ik wat heb gedaan

Heb nu een riem om..aangezien me broeken afzakken haha
    maar voel het wel onderin me buik bij de wond vd keizersnee :S

4. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ja gisteren gestofzuigd en huis opgeruimd dus dacht ook daaraan. wel fijn dat jullie het herkennen, denk ook steeds aan mijn eierstokken, heb ook ervaring met cystes, zo voelt het ook een beetje. 2 wkn geleden gelijk bang voor bbz, maar het is meer een lichte steek steeds zeurend op 1 plek, geen bloed verlies, extreme buikpijn etc......morgen weten we eindelijk of het echt goed zit.

5. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    echt exact hetzelfde

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    kan je nagaan, voor 2e keer zwanger en alsnog zo onzeker, die pijn rondom liezen herken ik heel erg van vorige keer dus dat stelt me wel gerust

Share This Page