4,2 weken zwanger, misselijk & zo bang daarvoor

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder2016, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Heeft iemand tips voor mij?

Slaat helemaal nergens op, maar ben er zo bang voor & raak volledig in paniek.

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Misschien medicijnen er tegen slikken? Zodat je minder misselijk ben.!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!;)

3. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Zie het als een bevestiging. Het hoort erbij en geeft aan dat je lichaam hard bezig is voor je kleintje te zorgen. Kun je nagaan hoeveel je als moeder over hebt voor je ukkie.

Ik heb nergens last van maar kan je vertellen dat dat je echt onzeker maakt. Ik zoek echt de bevestiging dat ik zwanger ben. Is ook echt niet leuk! Maak me er veel zorgen over.

Dus zie het maar als iets positiefs iedere keer dat je je misselijk voelt.
    Regelmatig kleine dingetjes blijven eten en zorgen dat je maag niet te veel van slag raakt. Cola schijnt ook wel te helpen daar tegen.

Succes!

4. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben aan het begin van deze zwangerschap heel erg misselijk geweest, veel meer dan bij de andere twee. Wat echt helpt is zorgen dat je maag nooit helemaal leeg is, dus voor je opstaat een droog beschuitje of soepstengel of iets eten en dan de hele dag door kleine beetjes. Meestal wordt het na week 15/16 weer wat minder ;) succes en een goeie zwangerschap!!

5. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Wat hierboven wordt gezegd! Geen heftige dingen eten, altijd iets van crackers bij de hand hebben en veel rusten. Okugest van vsm
    Mag je ook nemen. Als t echt heel erg is kun je naar de dokter gaan en die helpt je!

Bij maar heel weinig mensen wordt het echt heel erg en duurt t lang. Kans is groter dat het nog even zo blijft, en dan weg trekt! Echt!

Deel Deze Pagina