Vannacht de eerste nacht met een slaappil geslapen en ik droomde van een goede nacht maar niks is waar ... ieder uur wakker en weer wel inslapen maar om 4h wakker en toen om half 7 weer in slaap gevallen. Ik heb gemediteerd, schaapjes geteld ik heb letterlijk mijn haren bijna uit mijn kop getrokken ... Ik ben zo ontiegelijk op ... ik ga nu de huisartsbellen en die B12, foliumzuur en B6 aanvragen. thanks allemaal!
Klinkt allemaal heel bekend. Bij mij komt het door een gedeelte angst/spanning maar ook mn b12, d en foliumzuur zijn ad lage kant.
Ook nog een keer je d laten checken. Bij een waarde onder de 80 kun je je knap beroerd voelen. En bij d aanvulling ook magnesium citraat gaan slikken. Je symptomen komen namelijk ook heel erg overeen met het beeld van een magnesium tekort. Magnesium en vit. D hebben elkaar nodig en gebruiken elkaar om opgenomen te worden in het lichaam. Slik je het 1,dan put je het ander uit. Magnesium tekort is niet in het bloed te zien, aangezien slechts 1% van je voorraad in je bloed zit. De rest zit vooral in je cellen, spieren, botten etc..
Ik heb ook een stevige angst voor de tandarts waar ik emdr voor heb gehad. Alleen deze vermoeidheid is al van jaren ... Ik heb vandaag B12 en foliumzuur aangevraagd. Ik slik extra Vit D anders is die binnen 6 maanden weer op 35.
Ik herken deels je klachten. Ik heb ook bloed laten prikken en laten onderzoek op oa Crp, hb, rbc, schildklier, vit d, vit b12, nierfunctie en op allergieën (pollen, mijt, hond kat etc) Daaruit bleek ik allergisch voor èèn van onze huisdieren. Nu medicatie en het gaat stukken beter!
Dank allemaa We hebben een kat die tegenwoordig naar buiten gaat zou het dat kunnen zijn. Ik denk nu alles na te moeten laten kijken ... Dank voor je berichtje!
Klinkt misschien raar maar zou het ook een vroege overgang kunnen zijn? Weet niet hoe oud je bent maar kan al vroeg zijn. Klachten die jij noemt kunnen daardoor komen en worden dan vaak verward met een burn-out. Wat het natuurlijk ook kan zijn maar ik zou het niet uitsluiten. Mensen denken bij overgang snel aan zweet aanvallen e.d. maar kan meer bij komen kijken. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je er achter komt.