Voor mijn boys zoek ik een stapelbed. Ik zag deze op marktplaats, nieuw wel, incl. matrassen. De jongste is anderhalf dus dit bed leek me wel wat omdat het hoge opstaande randen heeft. Heeft iemand dit bed? Of weten jullie of het een beetje van fatsoenlijke kwaliteit is? Zit te twijfelen of we eerst moeten gaan kijken (het is helemaal in Utrecht) of dat we hem op de gok maar moeten bestellen.
Ziet er goed uit Wij hebben voor de stiefkids een hele tijd het houten stapelbed van Ikea gehad. Was geen heel stevig ding en heeft het toch jaren gehouden.... Dus denk dat je met dit bed wel goed zit met zulke kleintjes hoor
persoonlijk vind ik m er niet heel stevig uit zien. ben je al in een beddenzaak in de buurt geweest? ik heb er 1 bij trendhopper vandaan. van flexa volgens mij. betaalde wel de hoofdprijs , zo'n 1000 euro. maar mijn kids zijn al 8 en 6 en voorlopig moeten ze in een stapelbed dus moet het wel stevig zijn. volgens mij zijn mijn balken zeker 3 keer zo dik! die van mij kunnen ze ook niet uitvallen. beide kanten ophoging.
Tnx! Tja het budget is wel een beetje een probleem Denk dat we hem wel even moeten gaan bekijken. Ik heb geen merk, dat staat er niet bij. Wel dat de bedden los als 2 eenpersoonsbedden zijn te gebruiken. Zo'n hoge opstaande rand is wel een must voor 2 van die kleintjes nog..
Ik vind hem gaaf . Maar voor mijn zoon die motorisch niet uitblinkt zou de trap niet handig zijn . Te steil met smalle sporten.
ik heb vroeger tot een jaar of 10 in een oud 2dehands stapelbed gelegen trouwens. dat ding was ook niet zo stevig haha, maar nooit wat gebeurd. maar ikzelf ben een miep wat dat betreft. heb de eerste nacht dat ze erin lagen ook geen oog dichtgedaan haha. zag vanalles voor me.... weet je ook hoe hoog het bed is? ik heb een wat lagere variant. mn plafond is niet zo hoog en het is heel kolossaal zo'n bed. het is trouwens een ramp om de bedden te verschonen....pffff
Het bed kost incl matrassen ook 'maar' 300 voor de houten en 350 voor de witte. Dit staat bij de beschrijving: Fantastisch stapelbed uitgevoerd in massief grenen. Inclusief 2x matras!Afwerking van het bed is in 3 laags ecologische lak. Speciale pennen en schroeven zorgen voor een uiterst stabiele en sterke constructie. Dit staat garant voor een veilig bed. De ladder kan zowel aan de linker- als rechterkant gemonteerd worden. Het stapelbed kan ook eenvoudig in 2 losse bedden verandert worden. De 2 laden zijn tevens gemaakt van grenen. Afmetingen bed: Lengte: 190cm x Breedte: 86cm x Hoogte: 168cm Afmetingen matras:Lengte: 180cm x Breedte: 80cm De verkoper is Import TCN
Ik vind hem er eigenlijk wel stevig uitzien. En ideaal met die hoge opstaande randen, helemaal voor de jongste. Vind hem net even anders dan de meeste stapelbedden, zou de gok nemen denk ik.
Mooi bed. Wij hebben ook zoiets maar dan van wehkamp Stapelbed? Bestel nu bij wehkamp.nl is volgens mij vergelijkbaar qua stevigheid omdat deze ook als 2 losse bedden gebruikt kan worden. Hij staat bij ons nu 1 jaar en is nog gewoon prima.
Vind het bed ook erg leuk! Mijn ouders hebben het stappelbed van Ikea. Tot nu toe geen problemen mee gehad en ook stevig!
die is ook gewoon stevig, alleen als mijn man op het trapje gaat staan niet helemaal, dan komt ie een stukje naar voren, maar daar is ie ook niet voor bedoeld.
Leuk stapelbed! Hij ziet er stevig uit en die hoge rand is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Weet je al of je het gaat doen?
Dat stapelbed ziet er leuk uit, maar persoonlijk zou ik de rit maken om het bed te gaan bekijken. Arnhem - Utrecht is nou ook weer geen wereldreis. Neem een aanhanger mee en je kan het gelijk mee naar huis nemen.
Ja ik denk dat we dat ook gaan doen. Wil hem toch wel even zien. En de kleur kiezen! Ik vind de houten mooier en vl de witte.
De prijsvan 300 euro voor een stapelbed incl matrassen vind ik vrij weinig, waardoor ik zelf aan de kwaliteit zou gaan twijfelen..... Het bed in grenenkleur vind ik daarnaast niet meer van deze tijd... Dus ja...ook ik zou een ritje maken om te kijken!