Ik heb ooit een mega goede tip gekregen: Leg een 1 persoonsdekbed in de kinderwagen bak, en maak daar een nestje van, als je kindje moe wordt, daarin leggen, ff kroelen, en een dekentje over de kap leggen zodat t wat donkerder wordt.(Niet volledig afsluiten natuurlijk,) Zo krijgen ze t geborgen gevoel terug, en vallen ze makkelijker in slaap. Beer was ik denk 3a4 maanden toen had ik tzelfde probleem. Daarna heb ik t rustig afgebouwd, en Beer sliep als een baby, Succes!!!
Ik heb het gewoon een beetje minder gedaan. Wasje erin gooien enzo deed ik wel ff als hij in box lag of gewoon in een wipper bij mij boven. Eventjes in z'n schommelstoel als ik ging koken enz enz. En de grote dingen deed ik 's avonds of in weekend als papa er was en hem even vast kon houden. Net als douchen, was echt ff m'n rustmomentje zodra hij thuis was.. en dan lukte dat 's avonds ook wel eens niet vanwege regelen of clusteren.. nou ja, dan is huis maar ietsje minder opgeruimd. Komt wel weer toch! Deze maanden gaan echt zo snel voorbij dat ik blij ben dat ik niet te veel tijd kwijt ben geraakt door strijken enzo