vermoeiend

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sandhya, May 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen :)

Sinds wij onze kleine niet meer inbakeren is slapen echt een drama..hij sliep heel goed alleen in zn bed bij ons op de kamer, sinds wij ineens niet meer inbakeren (wegens draaien), had al geprobeerd 1 hand wel andere hand niet een slaapzak..noem het maar op, niets helpt. ljkt wel of hij door de war is..wat logisch is. hij valt rond 6 a 7 uur in slaap na zn fles, dan in bed leggenm is echt een draaamaa..overdag in bed, normaal laten we hem echt we ff huilen maar hij is totaal ontroostbaar..hij slaapt nu bij ons in bed anders slaapt hij gewoon niet dan is het alleen maar huilen..sinds gisternacht op zn buik ik moet zeggen hij is echt een stuk rustiger maar om dan in zn eigen ed voor elkaar te krijgen...gistermiddag 2 uurtjes dat was het. we hebben een aerosleep voor hem dus dan op zn buik vind ik niet erg maar bij ons vind ik het echt eng..hij kan echt huilen huilen huilen..wilt zn speen niet wilt helemaal niets..

iemand tips..

2. Almi

Almi Actief lid

Mar 30, 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Misschien heeft hij echt behoefte aan iets om hem heen. Helpt het ook niet om het lakentje heel strak vast te leggen? Dat doen wij nu bij Alex, daar heeft hij echt behoefte aan. En bijvoorbeeld een knuffeltje met jullie geur eraan? Of een mobile boven zijn bed? En zou hij misschien een sprongetje kunnen hebben? Alex is van dezelfde leeftijd en is al 2 dagen strontchagerijnig... Wil telkens bij mama zitten. GRRRR. :(

Ik weet het ook niet hoor... Ben gewoon aan het brainstormen ;)

Sterkte in ieder geval, hopen dat het snel beter gaat!

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Bij Iris hebben we haar na t inbakeren ook strak ingestopt; handjes onder de dekens en heel strak instoppen; wij propten een tshirt aan de zijkanten; dan lag t dekbedje helemaal strak

4. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    strak instoppen al geprobeerd..werkt niet..helaas :( een mobile erboven hangen idd ook al gedaan :) maar daar gaat ie gewoon mee spelen en al shij is uitgespeeld gaat hij oorverdovend huilen..joepie voor mamas oren haha!
    hij had dit ook heeeel erg toen hij net geboren was.

ik heb hem inmiddels in slaap gekregen (van zn fles) heeft op mij gelegen en heb hem steeds proberen neer te leggen..na 2.5 uur eindelijk gelukt *zucht*

jij ook sterkte hihi!

Share This Page