Vermoeiend!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Positief1984, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik zit er even "doorheen".
    Zit al op dag 35 en nog steeds geen menstruatie of positieve test:(
    Ik heb al 3wk "last" van menstruatie krampjes,die zijn gelukkig niet pijnlijk maar toch!
    Sinds 2dg zijn mijn borsten met maten gevoelig en s'morgens ben ik een beetje misselijk maar dat is dan snel weer over.
    Het eene moment voel ik helemaal niks en het andere moment voel ik me gewoon ZWANGER!!

Nog meer dames die zitten te wachten op het één of het ander?

Ik weet dat ik alleen maar kan afwachten maar begin een beetje aan mijn lichaam te twijfelen aangezien ik vorige meer meteen na 1 menstruatie zwanger was en positief teste op dag 25;)

2. Positief1984

Oh,mijn banner klopt ook niet want zet hem maar iedere keer een paar dagen vooruit;)

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Jup... me 2! Na mijn curretage is het een drama geworden.. Gisteren negatief getest, toch voel ik van alles!
    'Inmiddels' sinds februari bezig. ...

4. Positief1984

He balen van je miskraam..heb ook ooit een mk gehad en ben hier (nog steeds) kapot van geweest:(

En dat wachten.....pffff
    Jij op dag 47 ongesteld,dan kan ik nog wel even wachten;)

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Had je nog getest positief?

Ik weet het al niet meer maar ben je nog aan het ontpillen?

Iig succes.

Xxx joyce

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik ben ook nog niet ongesteld dag 57 alweer

7. Positief1984

Ik kan inderdaad aan het ontpillen zijn;) maar heb nooit zo lang hoeven te ontpillen,en dat is waarschijnlijk ook waarom de teleurstelling zo groot is. Haha

Heb vanmiddag getest met een dipstick,ik zag binnen 3-4min tijdens het doorlopen maar 1 streep dus ben verder gegaan aan het eten.
    N 15mn keek ik weer en stond er dit;)
    Ik heb geen idee of dipsticks ook indrogers hebben,ben er wel bang voor en hou we rekening mee.

8. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie wel iets..... Wel heel vaag!

9. Beertje13

positief kan je beter niet naar de dokter gaan, je zit op dag 35 al. dan zou de test toch al moeten knallen

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb je andere testen voorbij zien komen en helaas vind ik deze niet donkerder. Ik had het veel liever anders gezien en begrijp je frustratie heel goed.

Maar dat je de vorige niet hoefde te ontpillen is helaas geen garantie dat dat nu ook zo is meid. Vervelend maar waar, die hormonen doen toch wat met je lichaam.

Ik hoop in ieder geval dat je heel snel duidelijkheid hebt

11. Positief1984

Hoezo naar de dokter,waarvoor?
    Mijn cyclus is gewoon langer en daar hou ik rekening mee maar dan nog is het frustrerend!;)
    Ik wacht nog even 14dg af.
    Deze week nog werken en dan een weekje vakantie, als het dan nog steeds zo is ga ik naar de dokter.

12. Beertje13

ja snap ik heel goed dat het frustrerend is maar dacht dat een bloedtest meer duidelijkheid geeft misschien! succes, ik hoop op een knaltest voor je

13. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook je andere testen gezien. Je hebt heel veel testen gedaan met bijna allemaal precies hetzelfde lijntje. Ik denk dat dit gewoon je base-line is? Vanaf 7 september gerekend zou je nu 2 maanden zwanger zijn, dan heb je echt een knallijn. Mijn advies is laat het los, waarschijnlijk komt dan gelijk je menstruatie door, ga bijv naar de vk of huisarts voor een echo dat wil ook wel eens helpen. Ben geen expert natuurlijk maar misschien heb je er wat aan.

14. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja ik hier op dag 41 (1 week overtijd), maar denk dat het te maken heeft met mijn vervroegde miskraam van vorige maand. Ze zeggen dat het maximaal 8 weken kan duren dan voordat je weer ongesteld word. Als dat klopt heb ik nog 15 dagen max te gaan pfff

Deel Deze Pagina