goede morgen dames gister een goed feest gehad ! voor ik ging toch nog op de test gekeken was gewoon negatief. wil te graag dus zag een lijntje die er nie was hihi dus ben gister lekker los gegaan en t was super gezellig vanmorgen naar het toilet geweest en de witte afscheiding word een beetje bruinsig dus dan heb ik morgen de duivel wel . heb dan wel meteen een super cyclus van 28 dagen dan weet ik dat ook weer dus dat is fijn! nou wens jullie nog een fijne zondag gr lisa
Aan de ene kant balen dat je ongy gaat worden, aan de andere kant zou het wel een mooie cyclus zijn. Hier nog niets, moet morgen ongy worden, maar denk dat het wel gaat komen. Hou er maar gewoon rekening mee.
t is wel jammer idd maar ben nog maar net bezig dus niet zo erg ! ben allang blij met een cyclus van 28 dagen zie ooit dat meiden gewoon niet ongi worden na t stoppen met de pil en dan weet je helemaal niks !
Zie ik ook vaak genoeg, pas na 100 dagen. Mijn eerste cyclus was meteen 29 dagen, was er ook blij mee.
zie dat wij hetzelfde zitten met de cyclus das ook wel leuk als jij nu ook ongi word (hoop natuurlijk van niet ) kunnen we ellkaar mooi volgen en dan gaan we samen voor de volgende ronde !