Drie dagen geleden begon het IN mijn borsten te jeuken.. Ik moest er gewoon in knijpen. Tot mijn grote verbazing kwamen er non-stop druppels vocht uit mijn borsten. Zolang ik bleef knijpen, kwam het eruit.... Het is doorzichtig met wit/gelig gekleurd en geheel reukloos. Sinds die dag heb ik steeds vaker last van die interne jeuk in mijn borsten. En dan moet ik ze weer 'leegknijpen'. Dat lucht enorm op. Ik heb het vanochtend nog gedaan en nu jeukt het alweer!!! ik vind het ook best veel wat eruit komt. De druppels blijven maar komen zolang ik er in knijp. wie heeft dit ook? en wat betekent het? Dat ik straks makkelijk borstvoeding kan geven ofzo?
hey assi , weet jammer genoeg ook niet hoe het komt, maar had deze week ook bij mijn tepels iets nat in mij bh . dus ik lees mee haha groetjes
Uhh, geen idee, maar zou het niet zo kunnen zijn dat hoe vaker je het doet, hoe meer je borsten weer aanmaken? Ik heb het een klein beetje. Geen dikke druppels, maar een heel klein drupje als ik er een beetje in knijp, en aan mijn beha te zien af en toe tussendoor ook een klein drupje. Geen grote hoeveelheden dus en ook zeker niet dat ik het aan mijn borsten merk ofzo. Even andere antwoorden afwachten misschien...
niet knijpen, dan gaan je borsten alleen maar meer aanmaken. bij mij loopt het er in een constante straal uit bij 1 borst, knijpen is wel het laaste wat ik nu ga doen. mijn andere borst lekt heel af en toe mee. ik draag overdag zoogcompressen, snachts een hempje onder mijn nachtkleding, anders word ik letterlijk met natte armen en een nat kussen wakker.