Dit is z.n bericht waar van je denkt hier kan ik geen zinnig antwoord op geven dan wat bestaan er toch gekken mensen op deze wereld en als er een god bestaat. waarom hij zulke mensen geschapen heeft of de ellende er om heen. PUNT>
Niet door hebben van artsen... en ... zulke mensen moesten geen kinderen mogen krijgen.... Het probleem is vaak dat zulke mensen dus heel goed over komen en veel dingen netjes kunnen verbergen, wat een verschrikkelijk leven moet die jongen gehad hebben, wat een lijden...
Misschien beseffen ze wel dat ze voorzichtig moeten zijn en inderdaad niet iedere keer naar hetzelfde ziekenhuis e.d. omdat het opvalt, maar misschien is dat besef dat het fout is niet sterk genoeg tegen het psychiatrische aspect dat ze denken die zieke dingen te moeten doen. Volgens mij is het meer een kwestie van ergens wel beseffen dat het niet hoort, maar niet anders kunnen? Voor moeder en voor kind vreselijk in ieder geval. Hoop dat moeder goede begeleiding krijgt nu. En ontzettend heftig dat zo'n klein mupke daar de dupe van is.
Dat meen je niet!! Wat erg zeg! Gelukkig dat hij na 2 dagen weer thuis was, maar er bestaan echt zieke mensen hoor Hoe is het met haar afgelopen? En hoe kon ze hem ontvoerd hebben?
Bah, wat afschuwelijk. Ik ben zelf voor een artsencommittee moeten verschijnen toen onze zoon een subduraal hematoom bleek te hebben. Dit ontstaat in de meeste gevallen bij een baby door trauma of kindermishandeling. Ik wist dat dat niet het geval was maar de verdenking alleen al deed zo'n zeer. Hoe kun je met jezelf leven als je je kind echt iets aandoet? Onze kinderarts geloofde mij en heeft na intensief speurwerk een andere plausibele verklaring gevonden. Ik had nog nooit zo gehuild van opluchting, je begint spontaan aan jezelf te twijfelen.