Ik gebruik altijd de luiers van de Etos, maar nu kreeg ik ook een proefverpakking Pampers 4+ actve fit. Het viel mij op dat ze veel sneller vol en natter zijn dan de luiers die ik altijd gebruik. Had echt t idee dat ik t aan de buitenkant kon voelen.(En zoveel had ze echt niet geplast)Vond ze ook meer ruiken. Dus voor mij geen pampers..
Ik vind ze fijner in gebruik als de baby-dry. Voor mijn gevoel stinken ze minder, en is de pasvorm fijner. Ik gebruik overigens maatje 3.
ik gebruik altijd de 4+ baby dry van pampers en ben daar erg blij mee! de nieuwe active fit vind ik vreselijk! mijn meisje had erin gepoept en het zat toch achter haar oren! en bij de volgende ook dus voor mij gewoon baby dry!
Ik heb ze ook gehad om uit te proberen en vond ze helemaal top. Het verschil tussen 4 en 4+ ken ik niet maar van het kruidvat heeft ze ook 4+ dus ik pak van de active fit ook nu de 4+. Overigens wist ik niet dat ze bij Etos in de aanbieding waren dus morgen even gaan halen.
Ik heb ze zaterdag bij de Etos gehaald, maar toen was er nog niks in de aanbieding. Had wel een pak gratis met die bonnen uit Lekker Leven, maar niet een gewone aanbieding.
ja klopt, die bonnen heb ik ook. maar nu zijn ze sowieso in de aanbieding voor dat geld bij de Etos. dus voorlopig goedkope luiers
ik gebruik nu al een maand of 10 de active fit en ik vind het super luiers. de nieuwe vind ik niet minder als de andere. ze zijn dunner en blijven zoals belooft langer droog.en mijn zoontje drinkt echt enorm veel.