vakantie turkije in een resort/hotel

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door French, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben nu alweer de boeken en internet aan het afstruinen voor volgend jaar :D
    wij zijn nu 2x naar turkije geweest in een 5 sterren resort/hotel...heerlijk!

    wie is er nog meer naar turkije geweest en welk resort/hotel hadden jullie?

    wij zijn naar miracle en titanic geweest in lara.
     
  2. n1986

    n1986 Actief lid

    30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Wij zijn 3 weken geleden in Grand Park Lara geweest.
    Geweldig resort! Is vorig jaar geopend.
    Allemaal erg netjes en schoon. De familie kamer was erg groot en mooi! Wij vinden het een aanrader.
    Alleen buiten het hotel is weinig te doen. Dit vonden wij niet erg.
     
  3. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Aqua fantasy in Kusadassi en club golden beach in Side, beiden super.
     
  4. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Club paradiso (alanya)
    En idd aqua fantasy (zijn we begin deze maand nog geweest)
     
  5. olive

    olive Actief lid

    2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet zo snel naar de kust van Alanya/Antalya gaan in juli/augustus. Het is er dan erg benauwd, vochtig en erg warm.

    Ik zou dan de Egeische kust (Bodrum) nemen dat is veel prettiger qua temperatuur en er staat vaak een windje wat het veel aangenamer maakt.
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij zijn volgens mij was het 2012 laat ik het houden op een paar jaar terug haha naar royal wings in lara geweest, de omgeving vond ik niet veel daar maar enkel voor het hotel en het heerlijke zwembad zou ik er zeker nog eens naar terug willen, dan geen uitstapjes doen en maar een dag of 4/5 gewoon echt voor het zwembad haha. (Als we langer zouden gaan dan die 4/5 dagen zou ik me dood vervelen ;)).
     
  7. sannie30

    sannie30 Fanatiek lid

    24 jan 2011
    1.050
    9
    38
  8. LA85

    LA85 Fanatiek lid

    25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
  9. tazzie

    tazzie Fanatiek lid

    28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik ben eind juni/begin juli naar Voyage sorgun geweest. Tussen side en manavgat.
    Voyage Sorgun (Hotel) - Side - Turkije - Arke
    Erg fijn hotel met oog voor de gasten.
    Ze reageren gelijk op dingen die je aangeeft

    Zoals bij ons, campingbedje niet helemaal goed. Aangegeven, volgende morgen een spiksplinternieuwe op de kamer. Elke avond rond half 6 werden we gebeld op de kamer of alles naar wens was.
    Hadden de tv niet goed, sprong steeds op zwart. Binnen t uur hing er een nieuwe.

    wel een deel verouderde kamers, maar ik heb begrepen dat ze vanaf deze maand gaan verbouwen en vernieuwen. Onze kamer was overigens wel wat oud, maar aardig ruim.

    zoontje kreeg overigens een beginnende longontsteking dus we zijn daar in t ziekenhuis beland. Guest relations van voyage sorgun was top. Belde achter de artsen aan over hoe en wat. Mocht eten en drinken uit het hotel meenemen naar t ziekenhuis. Kon gewoon zeggen zelfs wat ik wilde hebben en ze zorgde dat het klaar stond. perfect geregeld
     
  10. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.552
    321
    83
    Idd een heel goed hotel
     
  11. beertje4

    beertje4 Actief lid

    14 dec 2008
    259
    0
    16
    Wij zijn ern aantal keren naar aqua fantady geweest. Leuk hotel. De eerste keer da we daar kwamen was het pad een jsar open.
     
  12. Nala010

    Nala010 Fanatiek lid

    14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hotel Pineta park in marmaris, geen aanrader :)
    Oriënt palace in alanya, 2x geweest, 1e x prima, 2e keer minder, nu den nieuwe eigenaar en naam dus geen idee hoe het nu is.
    Hotel turquiose in Side, 2x geweest, 1x normale familiekamer, 2e keer pool villa, allebei aanraders!
    Hotel eftalia marin, geen aanrader en geen afrader, hadden een duplexkamer aan het zwembad heerlijk!
    Animatie was niks, tenminste niet bij het hotel of het zogenaamde island waar meerder hotels kwamen van de eftalia keten was genoeg te doen.
    En het warme eten konden ze niet warm houden, erg zonde allemaal voor een hotel wat dit jaar geopend is.
     

Deel Deze Pagina