Pfff wat is het soms lastig om namen te bedenken! Als tweede naam willden we graag mn schoonmoeder vernoemen. Ze heet V.eronica H.illegonda Wij zijn opzoek naar 1 naam, liefst ook uit te spreken in het engels. Zowel voor een jongen als meisje zoeken we nog steeds.. Hoef geen combi te zijn van de namen als er maar iets van inzit.. Help?
Hille voor een jongen, of Roan maar dat is niet meteen duidelijk vind ik zelf. Voor een meisje zou ik Vera, Hilde of Gonda doen. Maar ja, ik vind ook echt dat het duidelijk een vernoeming moet zijn en niet al te gekunsteld.
Voor een meisje; Verona Hilde Ronda Voor een jongen zou ik denken aan Hero. Al vind ik dat niet echt fantastisch. (Dat hoef ik natuurlijk ook niet te vinden, als jullie het maar vinden )
Gewoon Veronica? Kan je prima uitspreken in het Engels. Verder: Veronique, Vera, Hilde, Hilke, Jongen: Hilbrand, Hielke, Veron
Up! nog iemand ideetjes? We hebben bij zoonlief Helena veranderd in Henley, Eigenlijk zoek ik weer zo iets. We hebben als meisjesnaam Fiona in gedachten, voor een jongen waarschijnlijk James..