Wij willen ons kindje graag vernoem bij een jongen klingt het 3 namen te samen Maar bij een meisje willen we graag 1 naam maken Van mariette en jannet Annet valt al af En ook maja valt af marian of marjan hebben we over na zitten denken Maar zo heet een overleden moeder van een van onze beste vrienden Dus licht dit ook wat lastig Wie heeft er nog een idee ? Vinden het zelf heel moeilijk Zethier deeerstenaam aleen niet neer want mocht er iemand mee lezen weten ze gelijk hoe het gaat heten als het een meisje is
Mariette en Jannet Jette? En voor een jongen bedoel je dat je er drie namen van wilt maken, of snap ik het niet goed?
Hihihi Die willen we ook vernoemen Maar dan naar de vader,s Voor een jongetje woord het ?....... cornelis ronald Maar voor een meisje Vinden we ?....... mariette jannet niet klinken Dus willen we van die 2 namen 1 maken
Oke gedankt Zit5en wel wat leuke tussen Maag nog nie helemaal wat we zoeken Dus meer sugesties zijn zeker welkom
Bedankt voor het helpen Na wat puzelen zijn we er uit De2de naam voor een jongen woord conor En de 2 de naam voor een meisje marsja Ma van mariette R van rianne mijn naam S van sven me vriends naam Ja van jannet Toch hartelijk bedankt