Hoi hoi wij zijn druk opzoek naar een leuke naam... NU heeft mijn man voor een jongen de naam Kevin uitgesproken.. ik blijf het een mooie naam vinden maar vind jurre ook erg mooi... ik twijvel dus enorm... de 2de naam word Floris.. dit is het overleden broertje van mijn vriend Voor een meisje hebben we aimee-lynn en dan als roep naam aimee wat vinden jullie daar van ??
Aimee erg leuk! Kevin niet leuk! Naar mijn mening!! Hoe wil je Aimee gaan uitspreken?? Ik vraag dit omdat je in je vorige vraag graag Amy wilden als naam, en Aimee spreek je uit als Emmee! (hihi ongevraagd advies) gr.
Jurre vind ik heel mooi, zit te twijfelen om ons zoontje ook zo te noemen. Maar ons andere zoontjes naam begint met een Y en dat spreek je ook met een J uit. Dus twijfel daar nog over. Kevin vind ik niet mooi, saai idd. Aimee vind ik wel weer leuk
voor meisje vindt ik zeker een mooie naam, voor een jongen niet zo,hou niet zo van hollandse namen. maar je moet het doen waar het beste bijvoelt dat is meestal ook de goede keuze,als je blijft twijfel dan heb je later spijt. ga anders samen even op internet strunnen,misschien vindt je wel een naam wat je zegt van ja dat is het maar het mooiste is ook dat een jongen naam ook het beste past bij floris
Aimee vind ik heel erg leuk! Ook mooi in combinatie met Lynn Kevin vind ik zelf verschrikkelijk, maar Jurre wel heel erg mooi!
Jurre vind ik wel gaan, maar Kevin vind ik echt vreselijk... vind het ook heel ander soort namen, ik zou iig voor Jurre gaan!
ik vind kevin en jurre allebij niet zo mooi maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor kevin gaan hou namelijk helemaal niet van die apparte namen en jurre vind ik aardig appart klinken hihi. en Aimee-lynn ik zou voor Amy-Lynn gaan klinkt leuker vind ik. maar een naam is iets dat je zelf moet uitzoeken wat je het mooist vind. veel succes
Ik vind Jurre en Kevin erg leuk!! Kevin stond ook op mijn lijstje! Je zou er ook nog Calvin van kunnen maken, net een beetje anders, beetje aparter en toch leuk! Je zegt: Kelvin bij Calvin! Aimee Lynn vind ik niet mooi, want vind Emmee niet mooi ... Lynn vind ik prachtig! Amy Lynn (emie lynn) vind ik helemaal top, die staat ook op mijn lijstje, dus ik zou zeker gaan voor Amy Lynn, vind ik echt helemaal TOP!
kevin vinden mijn vriend en ik beiden erg mooi. helaas in onze familie al meerdere keren vergeven anders had deze naam zeker op nummer 1 gestaan. aimee vind ik ook erg leuk. alleen jammer dat veel mensen het verkeerd uitspreken
Ik vind Aimee een mooie naam, alleen wordt het regelmatig fout uitgesproken. Mooie beschaafde naam. Jurre vind ik ook een leuke, nette naam. Past er wel bij Aimee. Kevin vind ik eeen heel ander soort naam . Overigens vind ik dat wel weer passen bij Amy.
Meisjesnaam vind ik mooi. Kevin kan ik persoonlijk niet meer horen , er zijn zoveel kindjes hier die zo heten, dat ze een nummer krijgen. De naam Jurre hoor ik nooit, vind het wel origineel maar niet mijn smaak.
Kevin vind ik verschrikkelijk, Jurre vind ik wel heel leuk! Aimee vind ik heel mooi, maar alleen als 't als Emmee wordt uitgesproken.