hallo dames ik weet net 2 weken dat ik zwanger ben okee nog mega kort maar ag onze 1e dochter heet k.iara nu ben ik er h eilig weer van overtuigd dat het een meisje word nu kwam mijn man aan met nikita ,, hij is helemaal bezeten op die naam vinden jullie het passen ik vind het zo lang
Bij Nikita denk ik hieraan: http://2.bp.blogspot.com/-EpxCXznH9Z4/UAv4I7QenSI/AAAAAAAAKT0/WXqpEujtnfg/s640/Nikita.jpg
kyara vind ik een mooie naam Nikita is niet mijn smaak maar ik vind het wel passen bij Kyara ik ken 3 zusjes met de namen Kyara Kelsey en Savannah evie Lynn alissa angel britney brenda cailyn charissa dané emma fenna gianna hannah kyra ivana iza britt julia kimberley kelly kirstin courtney nena nikki eva luna robin destiny liv fenne chesney chelsey maud cerina selina amy bente linde chayenne sterre lyanna gianna cloé naomi zoey
Ik vind het wel passen, allebei 3 lettergrepen en de naam is maar 2 letters langer. Valt reuze mee vind ik.
Dank je wel.meiden !!! Hier heb ik zeker wat aan.. Ik wilde mijn2e altijd amy noemen .. Maar manlief is het er niet mee eens
weet je wat het is bijna elke naam heeft wel wat er zijn ook vast nog wel mensen die pamela heten of patty