Hallo meiden, Bij onze eerste dochter hebben we hier ook al ons hoofd over gebroken maar het toen opgegeven omdat we er niet uitkwamen. Nu dochter nr 2 onderweg is proberen we het gewoon nog een keer maar nu met behulp van jullie . Mijn moeder heet Christina (roepnaam Christa) en mijn schoonmoeder Gerardina (roepnaam Dini). Hoe kan je dit een beetje leuk combineren tot een 2e naam voor ons meisje? Ik hoop op het gouden idee! Alvast bedankt, groetjes, Marit
Om de 1 of andere reden komt er Cindy in me op.. vind ik wel een leuke naam ook, hoewel ik hem tegenwoordig niet zo veel meer hoor... verder heb ik weinig inspiratie verder momenteel...
Even gepuzzelt: Diana (kwam in me op geen puzzel stukje) Tani (chrisTA en diNI) (laatste letters van beide namen) Rina (chRIsta en gerardINA) Mischien komen er nog andere ideeen Annemarie
Ik dacht ook meteen Cindy, maar Christy kan ook maar dat heeft dann weer meer wat van Christa. Wat je er ook nog van kan maken is Rianne.
Ina (van beide het laatste stukje) Nadine (christiNA en gerarDINe) Gerda (GERarDine en christinA) Gerdina (GERardine en christINA)