Hoi, Kunnen jullie me helpen? ik hoop het... we willen onze kleine een 2de naam geven, en dan vernoemd naar de oma's,(een combi van de namen) maar vind het toch nog wel lastig. De namen zijn Natasja en Rieky!!! Hopelijk kunnen jullie me helpen!!! liefs Deb
Kyra / Kira Kirsja / Kirsha Kyana Nadine Rianna / Ryanne Poeh dit is een lastige... Iets duidelijkers dan hierboven kan ik er niet van maken, en deze zijn al best vergezocht... Hopelijk heb je er toch wat aan, succes
Volgens mij heb ik hem nog niet gezien maar ik zou het gewoon houden op Riena (ik weet natuurlijk niet wat de voornaam word) Ik vind het echte gehussel met letters en andere letters bijhalen die niet in de oma's namen voorkomen niet vernoemen.
Klopt, als je vernoemd dan gebruik je gewoon de namen. Eventueel een afgeleide van de naam of de herkomst van de naam. Dus Riekie kan Maria zijn, Natascha betekent eigenlijk 'Kerst' dus dat zou dan nog Kerstin of Noelle kunnen worden.
Bedankt voor jullie reacties!! (sorry voor de late reactie van mijn kant) Riena vind ik ook nog wel leuk klinken, maar past niet mooi bij de voornaam en dan zou onze kleine meid meer vernoemd worden naar haar overgrootopa dan naar de oma's en dat vind ik jammer... heb wel mooie namen voorbij zien komen, dus komt vast goed. in ieder geval nogmaals bedankt