Ik houd van koosnaampjes. Toen ik zwanger was van Roos* noemde ik haar steeds Poeh en knuffel-/honingbeertje. Nu heb ik als koosnaampje muffin. haha. Wat zijn jullie koosnaampjes voor je kindjes? En weten jullie wat het geslacht is?
Prinses en Nina maar daar moest ik wel een beetje mee oppassen als ik niet thuis was want zo heet ze haha
Babes, beeb Mijn moeder noemt hem Gradje, afkorting van Gerard (mijn schoonvader) pfff...die koosnaam vind ik dan weer wat minder hahaha
Emmy! Omdat ons kindje heel duidelijk zo begonnen is. Sinds de terugplaatsing is het voor ons de Emmy. Daarbij ook het gevoel dat het een meisje is.. Maar we gaan ons kindje sowieso niet zo noemen!
Ik vind dat zo leuk om te lezen. Iedereen doet het op zn eigen manier, maar is toch een vorm van band opbouwen. Van sommige namen moest ik echt ff lachen! Haha.
Buitenshuis zeg ik altijd gewoon "de baby". En binnenshuis hebben we het altijd over "broer of broertje".. Iedereen in mijn omgeving weet dat het een jongetje is. Dankzij mijn dochter die het aan iedereen vertelt die het maar wil horen haha