Ook maar eens een topic openen dan misschien krijg ik ik nog wat ideetjes. Ben me alweer flink aant orienteren maar ik vind gewoon niks leuks. Had graag ideeën voor jongens en meisjesnamen die passen bij de naam Juna. Ik hou van korte namen zoals Yara (maar komt naar mijn idee te vaak voor), Ayla (vind vl te Turks), Ravi (om persoonlijke reden is die naam not done), Levi (komt ook te vaak voor). Maar dan hebben jullie een beetje een idee welke kant ik op wil
Kwam laatst ergens (Moment......) tegen voor een meisje, die vond ik wel leuk. Mmmm ik weet het niet meer precies. Ezra of Reza of zoiets..... Kan niet meer vinden waar ik het gezien had.
Yiva ook wel ok maar dan zou ik het met een J schrijven en dat ligt dan weer te dicht bij Juna en doet me ook wel een beetje denken aan Diva
Haha, het begin van jouw topic had mijn bericht kunnen zijn 16 weken geleden. Nu hebben wij gelukkig wel een naam gevonden, maar die kan ik helaas niet plaatsen hier, sorry Succes
Eens even zien.... Nora, Za(h)ra, Evi, Emy, Alena, Yara, Yuna, Aleksa, Dewi, Demi... Oh my god, al die namen eindigen gewoon op een klinker. Echt en mijn katten... D.ezja & Z.oya
Aina Aune Cari, Cara Caró / Caro / Karó / Karo Cató / Cato / Kató / Kato Cleo, Cléo, Cleó Cloé Dana, Dani Dena, Dina, Deni Dore, Dori Ebba Eden Elba Elin Ella Evie Gabi Gaia Gina, Gigi Hera Imma Ione Kaja Laia, Leia Lara Leah Lene, Lena, Leni Lexa, Lexi / Lexy Lila Lily, Libi Lina Liva, Livia Lola Lora, Lore, Lori Maia / Maya / Maja Mari Myra Nola Nore, Nora, Nori Nova Rike Romy, Roni Tara Tori Ebbe Eden Elia Ivan, Iwan Ivar Luca / Luka Milo Nero Noam Olaf Owen Remi Rico Timo Tobe, Toby Vico
onze dochter heet ook zo. alleen schrijf je t met de y. moeilijk he om iets te vinden wat past. elukkig hebben wij nu een naam voor onze tweede dochter waar we super nlij mee zijn. wat dacht je nog can lexi, jinte, nomi.