Daar ben ik weer! Nu we weer druk bezig zijn om zwanger te worden, hebben we toch alvast namen op een rij gezet! Aangezien het kindje Italiaans bloed in zich krijgt en Giulia ook al een Italiaanse naam is willen we uiteraard weer die kant op gaan. De doopnamen zullen zijn: Bij een jongen: Elpidio Juan (naar de opa's) Welke naam voor een jongen vinden jullie het leukst? (voor een meisje hebben we de naam al)
Hoi, Ik heb gestemd op Nino. Ik houd zelf van kortere eenvoudige namen. Maar nou ik naar Giulia keek vind ik daar Massimo het beste bij passen! Succes ermee. En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie meidennaam?!
Ja dat zag ik ik bedoelde er ook verder niet mee als idee maar meer wat mijn associatie verder is ermee. En oja; Nino vind ik daar erg mooi bij klinken
Ik heb Salvatore gestemd, zo heette mijn vader, Maar Massimo en Nino vind ik ook erg mooi. Ik ben ook alweer stiekem opzoek naar leuke namen. Op mijn lijstje staan: Federico en Leonardo
Heb op Nino gestemd vind het (sorry) allemaal geen mooie namen terwijl ik Giulia wel erg leuk vind. Heb net even gekeken bij italiaanse namen en vind dan Matteo, Luca, Christian en Davide wel leuk.
Ik heb gekozen voor Aurelio..omdat ik dat zelf zo'n mooie naam vind! Staat alleen zo dom bij een echt kaaskoppen-jochie als die van ons! Dus die vind ik perfect! En het staat mooi bij Giulia