Lianna Jacobus Johanna: Lianna van mijn moeder Lia, Jacobus van mijn vader Koos en Johanna is van mij. Yosyp Catharina Adrianus: Yosyp van mijn schoonvader Sjef (Josephus), Catharina van mijn schoonmoeder Rina en Adrianus van mijn man. Jorja Adrianus Johanna: Jorja vonden gewoon mooi en lijkt op mijn bijnaam Sjors, Adrianus van mijn man en Johanna weer van mij.
Sjorsje, lees ik het goed. Heb je je kinderen zowel een jongensnaam als meisjesnamen gegeven? Ben je niet bang dat ze daarmee gepest gaan worden? ( bij officiële gelegenheden)
Ik weet wel dat het vaker voorkomt. Mijn broer heeft ook Maria in zijn namen zitten. Het zijn wel doopnamen. Dat is bij Sjorsje misschien ook wel zo. Bij ons is het nooit gek gevonden. Maar dat komt misschien ook omdat wij ook naar katholieke scholen zijn geweest (basisschool tenminste) , en het dorp was ook grotendeel katholiek.
hallo, mijn dochter heet : briana corina = briana vonden we allebei gewoon leuk en corina is mijn moeder heet corrie en mijn schoonmoeder heet tineke catherina dus hebben we de cor en de ina aan mekaar geplakt,haha