Wij hebben een naam in gedachten voor ons kindje, maar als je de initialen van voor en achternaam bekijkt krijg je B.H. Kan dit wel of zou ons kindje hier erg mee gepest worden?
De initialen zijn alleen duidelijk 'zichtbaar' bij paraferen..... kunt inderdaad een tweede naam overwegen.
Een tweede naam vinden wij niks eigenlijk. We willen het echt met 1 voornaam doen en dan de achternaam.
Ik zou het gewoon doen hoor. Wanneer gebruik je nou de initialen? Bijna nooit! Ik gebruik ze nooit in ieder geval.
Ik zou het zonde vinden als je dé naam zou laten schieten omdat de initalen toevallig niet mooi zijn.
Gewoon doe. Paraaf hoeft niet en kan je ook wat anders van brouwen. onze zoon is gdvr... valt ook niemand nooit op (voornaam, doopnaam, van, achternaam)
Nee, ik zou het dus niet doen. Maar ik ben een extreme zeur hoor, zo mag er ook niets kunnen rijmen op de naam van onze kids
Ik zou het niet doen. Ik gebruik voor mijn werk vaak mijn initialen, ben blij dat ze gewoon normaal zijn (JH) Die van onze dochter zijn GCGB en van mijn vriend ADB. Dus als ik jou was of een andere naam verzinnen of toch een 2e naam.
Zo'n erge combinatie vind ik B.H. nou ook weer niet. En bovendien gebruik je de eerste letter van de achternaam zelden op zichzelf. Dan is het eerder (bijvoorbeeld) B. Helder, en daar denk ik helemaal niks bij. Als het B.H. Helder zou zijn, dan zou ik het misschien niet doen maar nu is er volgens mij niks aan de hand. Gewoon doen dus!
die van onze zoon ook, daarom hebben wij wel voor een 2e naam gekomen en zijn initialen zijn nu S.A.M. (en zijn 1e naam ook )
hihi, die vind ik wel grappig. zeker aangezien je zoon gedoopt is haha. mijn broertje heet b.l.u.p. van zn voornamen
Ik zelf heet H.I.V. dus vergeleken daarbij is B.H. helemaal niet zo erg hoor! Ik zou het gewoon doen! Laat je nog wel even weten wat je doet? Ben nu wel benieuwd!
persoonlijk zou ik het erger vinden als je je kindje B.H. en dan achternaam bijv. B.H. Jansen zou noemen. Is het bijv. Bianca Hart dan zou niemand snel de link BH leggen denk ik.
Ik zou het gewoon doen hoor. Zo bijzonder is een BH nou ook weer niet. Ik bedoel, als het nou K.U.T. werd, dan had ik je aangeraden er nog even goed over na te denken