Wij zoeken een passende meisjesnaam bij dochter I.sa. - niet beginnend met een S, liever ook niet eindigend op een s - korte stoere lieve (Hollandse) naam - we houden niet van hippe namen als Pip/Pien, of lange namen als Djelisha of Rozemarijn - namen die we leuk vinden zijn Amy, Esmee, Nora
Tess Gwen Milou Jill Suze Nouk Amber Esmee Meike Mirthe Dit was mijn lijstje bij geboorte dochter. Het is uiteindelijk Gwen geworden
Amber Freya Lena Jana Linde Veerle Tamar Kyra Chloe Eden Angie Bodil Bo Jente Romee Bente Ella Dana Tara Joya Gail Abbey Myrte Vieve Merle Livia Elena Mia Fay Lola Nena Luna Febe Yara Eva Demi Indy Mila Jada
Flore Bo Line Nore Kaat Nova Ellie Lili Flo Rosie Niene Finne Hebe Elin Leni Ine Cara Linn Ella Lotta Ava Jitte Fie
Het uitgebreide lijstje is nu (naast de 3 favorieten Amy, Esmee, Nora): Lieke Emmy Emma Linne Lotte Evy/Evi Toch weet ik niet of hij er bij zit... Lastig! Iemand nog een goede tip die nog niet genoemd is?
Van jullie lijstje vind ik Linne de mooiste en leukste. Zowel los als icm. I.sa. Evy/Evi ook leuk maar ondanks dat ik normaal juist wel hou van namen in een beetje dezelfde stijl, vind ik het in dit geval wat jut en jul worden. Lieke is internationaal erg lastig qua uitspraak. Wel n prima naam verder. Emmy vind ik persoonlijk erg ouderwets. Emma veel te 13 in een dozijn. En ook wel wat jut en jul door weer een -aa klank op het eind. Lotte vind ik wat gewoontjes maar wel n prima naam verder. Verdere inspiratie: Is.a en... Aimée Emke Ivy Linde Lottie Nore Nola Nila Lina Liva Riva Luna Juna Jula Jule June Romy Ruby Robin Millie Dafne/ Daphne Denise Cleo Chlöe Zoë Liv Liz Fay Anouk Keet Quin/ Quinn Inge Tara Tamara Amber
Isa & Amy vInd ik een leuke combi, maar je hebt het over Hollandse namen en dat is Amy natuurlijk niet. Maar het past niettemin leuk bij elkaar. Ik moet verder denken aan: Mare Lily Caro Linde Mirthe Noor Juno Anne Juul