Hallo meiden, Eigenlijk stond onze jongensnaam vast. Maar mijn man kwam met een naam wat hij ook wel erg mooi vond. Dus vraag me af welke jullie mooier vinden?
Ik ga ook voor Emre, maar das denk ik vooral omdat ik die naam "ken" en die anderen niet. Tayfun doet me denken aan Tyfoon, dus daar zou ik sowieso niet voor kiezen.
Elif. Ik heb de namen even hardop uitgesproken. Dat helpt altijd. Ik vind Seyhan en Emre het mooist. Ik heb op Seyhan gestemd. Maar dan vraag ik me nog af of ik het goed uitspreek... haha!
Vind toch wel heel fijn te horen dat onze naam wat we constant in gedachten hadden, toch heel vaak word gekozen namelijk Seyhan
Seyhan vind ik dan het mooist... qua schrijven en qua uitspraak... Tayfun doet me idd ook denken aan een Tyfoon of aan een buitelands gerecht En Taner vind ik ook niet mooi... Maar ik ben niet zo thuis in de Turkse namen hoor haha Succes!
Brielle maakt niks hoor , maar vroeg me af voor nl of be mensen wat het beste klinkt Aangezien ik er al jaren aan gewend ben. Bedankt! Tayfun komt ook idd van tyfoon.
Hey Elif Ik vind Emre het leukst. Ik zit niet in de turkse namen maar Emre vind ik ook een beetje Nederlands klinken. Dat heeft wel wat vind ik. Groetjes Luca
Ik heb ook voor Seyhan gekozen,vond ik het leukst klinken. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig naar de betekenis vd namen!
Hahaha Chillin, Seyhan , ik vind er niet een betekenis van, maar het is een grote rivier wat kortbij de stad ligt waar mijn man is geboren. Taner , geboren bij dagenraad Tayfun, betekend idd zoals al velen aan dachten tyfoon. Emre betekend verliefde, of grote broer.