Ineens is daar een twijfel over de tweede naam... We hebben nu nog als tweede naam Ivy, maar vinden dat beide wat Engels en hebben een oerhollandse achternaam. Beide vinden we ook Luna heel mooi, maar twijfelen of we op het allerlaatste moment moeten switchen?
Ik vind het een beetje lastig om te zeggen als je de naam niet weet. Ik vind bij een hollandse naam luna denk ik mooier, maar misschien klinkt ivy wel mooi. Misschien matcht het wel. Dan is het zonde om van jullie eerste keuze af te stappen.
Ik vind Ivy leuker, maar als je liever wat Nederlandser wil zou je voor de uitspraak Evy of Evie kunnen kiezen ipv Ivy.
Ivy, al is het niet mijn smaak. Luna hoor je uit te spreken als Loena, dus als Luuna vind ik het een beetje dom staan. Lune zou ik wel als Luunuh uitspreken, en die vind ik ook beter passen bij een NL naam.
Ivy! Vooral omdat dat jullie eerste ingeving was en het zonde zou zijn als je er later spijt van krijgt
Hier ook een oerhollandse achternaam en de kindjes hebben/krijgen franse namen. Oudste is nu 1,5 en het is echt niet gek ofzo! Dus laat je door die oerhollandse achternaam niet tegenhouden zou ik zeggen. Dit. Al is het enige verschil dat ik de naam Ivy wél mooi vind Luna vind ik persoonlijk een naam voor een hond (ken er ook nogal wat met die naam. Ook één meisje die Luna heet en nu 8 is en vind het nogsteeds afgrijselijk).