Wij zoeken nog een 2e naam. De eerst naam zijn we over uit en is Naud. Nu zoeken we er nog een 2e naam bij. Hebben jullie een suggestie? Liever niet beginnen met de L. Alvast bedankt!
Prachtige naam! Ik zou m zelf zo spellen: Noud Ik heb geen goede suggesties voor een tweede naam. Maar ik vind een wat langere naam er mooi bij
Naud Daniël Naud Sebastiaan Naud Pieter Naud Julian Naud Elias Naud Jorian Naud Jonas Naud Matthias Naud Lukas Naud Markus Naud Tobias Naud Valentijn Naud Olivier Naud Alexander Naud Joas
Waarom wil je er graag een tweede naam bij? Niet vanwege een evt. vernoeming denk ik? Ik vind Noud een erge leuke naam, maar eigenlijk vind ik weinig tot geen andere namen mooi combineren met Noud. Persoonlijk zou ik het alleen bij Noud ( of in jullie geval Naud ) houden. Mocht je toch graag een tweede naam willen dan vind ik zelf Noud Jonathan nog wel een optie.
Sommige zijn al gezegd maar wat ik goed vind passen is: Naud Sebastiaan Naud Alexander Naud Christian Naud Daniėl Naud Matthias Naud Fender