Toch nog even een poll Ik had al een poll sindsdien veeeeel namen bekeken en ook hele leuke suggesties van jullie gehad. Onze dochter heet Livia, dus we hopen wel dat de naam erbij past. Als jongensnaam kwamen we op Florian, alleen is het een meisje haha Mijn man kan niet wennen aan Rosalie. Daarom staat deze naam er in de poll niet meer bij. We zijn beiden enthousiast over Jasmijn! Alleen staat deze zo hoog en heeft van 2008 tm 2011 in de top 20 gestaan... En staat nu nog op 35. Mijn eigen naam werd destijds heeeel veel gegeven (mijn ouders woonden in het buitenland toen ik geboren werd, dus wisten dit niet) ik zat op de basisschool met 3 meiden met dezelfde naam in de klas. Dat vond ik toen niet erg fijn.. ik had altijd een bijnaam. Daarom twijfelen we toch een beetje... Het lijstje wat we nu hebben. +Flore +Valerie +Florianne +Jasmijn
Valerie vind ik echt prachtig, maar niet zo leuk naast Livia. Jasmijn vind ik ook erg mooi, en leuke combi!
Heb ook jasmijn gestemd, maar vind ze allemaal eigenlijk wel leuk, dus een foute keuze kan je niet maken!
Alles behalve Valerie, haha. Ik vind dat zo'n felle kattige naam... Ik vind Flore er verreweg het mooist bij, even bijzonder en even chic. Jasmijn wat minder bijzonder, maar alsnog wel erg mooi. Florianne doet me iets teveel aan de Floriade denken, ik zou Floranne (of Florieke of Florine) dan weer wel heel mooi vinden! Jasmine vind ik wat te Oosters aandoen voor een Hollands kindje. Dus 1. Flore 2. Floranne, Florieke, Florine 3. Jasmijn 4. Florianne Ander ideetje nog: Noralie?
ik heb gestemd op jasmijn, die vind ik er ook leuk bij klinken. ik dacht nog aan: Marlijn Floriske/Floriska Yasmin Florelise Florette Lorijn Florissa
We zijn er in die zin uit dat het Jasmijn of Jasmine wordt. http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/626763-jasmijn-jasmine.html