Hallo, Er is een meisje op komst en haar naam wordt Saar. Alleen zijn we nu nog op zoek naar een 2de naam/ doopnaam. Het liefst beginnend met de letten M. Vernoemd naar de 1ste letter van de naam van mijn man. Dacht zelf aan Marieke, maar die naam vind mijn man niet mooi. Best moeilijk...ideeen? Bedankt!
Als je de 2de naam met een M laat beginnen krijg je wel als voorletters SM, dat zou ik persoonlijk niet doen..
Ik ben het met je man eens. De naam Marieke vind ik ook niet zo mooi. Ik hou van namen met de letter M. Hier een paar die ik goed bij Saar vind passen wat ik overigens wel een leuke naam vind Maura Mia Mila Moya Maya Mette Meave Mena Mina Mary Marie Melle Mara Malia Maira May Matilda Megan Morgan Succes!
Saar Marije Saar Muriëlle Saar Mariëlle Saar Madeleine Saar Madalynn Saar Madeloes Saar Madelon Saar Manouk Saar Marcelle Saar Mariëtte Saar Marilijn Saar Marilize Saar Mattanja Saar Mireille Als ik jou was, zou ik de namen alleen wel omdraaien (M.S. in plaats van S.M.)
S.M. ojee daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Mijn zoontje is naar mij vernoemd, voorletter L Dus dachten we dan is het wel leuk om ons dochtertje naar mn man te vernoemen.voorletter M. Dus SM... Of even kijken naar een dubbele naam...waarvan het 2de gedeelte met een M begint. Wel lastig allemaal hoor...Bijv ann marie??
Mijn eerste gedacht wat ook SM Is dan wel geen vernoeming naar wat jullie willen maar ik vind Saar Eliez / Elies super mooi klinken
Je kan ook een 3e naam erbij geven, dus bijvoorbeeld: Saar Marie Anne, dan krijg je S.M.A. "achternaam". zoiets lijkt me geen probleem. Wat is de 2e naam van je zoontje? is natuurlijk wel mooi als je een beetje in hetzelfde genre blijft. succes
Of Saar Emma, dan is de beginletter geen m, maar in uitspraak wel em. En heeft je man geen 2e naam? misschien is het een optie om haar dan daar naar te vernoemen. (als die niet met een M begint )
Hoi, de 2de naam van mijn zoontje is (Job) Laurens en mijn man heeft geen 2de naam. Bedankt voor de reacties
Ik dacht ook gelijk aan Emma! (uitspraak wel em) maar dat is niet helemaal de bedoeling denk ik. Misschien moeten jullie eerst beslissen wat jullie van de initialen SM vinden. Ik zou het persoonlijk niet doen denk ik Zo niet dan zou ik twee namen erbij geven als jullie de M willen verwerken. Ann marie vind ik persoonlijk niet zo leuk. Dan zou ik gewoon een M naam kiezen en daarna opzoek gaan naar een derde naam. Saar heb je. Nu een M naam kiezen en daarna een derde er tussen of er achter. Willekeurige voorbeelden: Saar Mila Rose Saar Matilda Lois Saar Louise Mae Saar Moya Fae
Ik ken een meisje die is heet Saar Eva.Begint wel niet met die m, maar wilde alleen even zeggen dat ik dit een geweldige combi vind. Je kan ook doen bijvoorbeeld Marie Saar, Roepnaam Saar of vind je dat niks? Zo heb je niet SM maar MS. (al moet ik nu direct weer aan die ziekte M.S. denken ....) Lastig!