Hallo, Ben net zwanger van de derde en uiteraard al aan het nadenken over namen...maar wat is dat moeilijk... Jongens naam hebben we wel een beetje een idee en de meisjenaam is 2x blijven staan, maar daar twijfel ik nu aan. Ik denk dat het het mooist is om er een 2 lettergreep naam van te maken. Je kan zien van welke namen ik hou...Dus kom maar op....Ben benieuwd X
Aangezien je twee jongens een 1-lettergeep naam hebben zou dat ook mooi zijn voor een meisje. Wat dacht je van : Juul Lis Sil El Fee Eef Roos Saar noem maar even wat...
Wij hebben dezelfde smaak hè ? Juul en cato en pien zijn hier favoriet en onze tweede zoon hebben we Sepp* genoemd . Liefs Edith Mama van mees*, juultje & sepp*
Mees, Sam en Kaat Mees, Sam en Juul Mees, Sam en Aukje Mees, Sam en Nikki Mees, Sam en Tess Mees, Sam en Jip Mees, Sam en Fiene
Even een reactie: Emma niet ons ding Lize is in de onze omgeving een geliefde naam Ilse mwah Lisa te populair Juul vind ik heel leuk staat op de lijst Lis te populair Sil niet ons ding El vind Ella wel leuk Fee niet ons ding Eef niet ons ding Roos in onze omgeving een geliefde naam Saar zo heet de hond van een tante lynn niet ons ding britt zo heette onze kat anne niet ons ding fenne niet ons ding hannah niet ons ding emma zie eerdere reactie femke te fries yinthe niet ons ding lana te goede tijden slechte tijden Mees, Sam en Kaat mwah Mees, Sam en Juul Leuk Mees, Sam en Aukje te vries Mees, Sam en Nikki mwah Mees, Sam en Tess niet ons ding Mees, Sam en Jip zo heet het zoontje van vrienden Mees, Sam en Fiene niet ons ding Lize niet ons ding Doris, Lena, Fenna, Janne, pfff lastig nee is het ook niet.... Volgens mij gaat het vrij lastig worden...Wat ik dus tot nu toe leuk vind is Juul en Ella...Dus als iemand nog wat leuks weet...En jongens namen zijn ook welkom hoor....Iig heel erg bedankt voor de reacties.... X
Leuk dat je Juul in ieder geval mooi vind, vond ik meteen mooi bij je jongensnamen! Verder dacht ik nog aan : Jit Jet Lea Jans (zag ik pas een keer, moest er even aan wennen, maar toch heeft het wel iets) Sien Jula Noor Jongens: Ties Jens Giel
voor een jongen schiet me joep of jip te binnen. voor een meisje diede. staat bij ons op nr 2. vind saar ook erg leuk maar niet erg bij sam.
Bedankt voor de namen, ga weer even reageren.... Jit Nee, te apart Jet Komt in de omgeving al veel voor Lea Vind ik wel erg leuk, manlief minder, zet m op de lijst, maar dan wel met een h erachter Jans (zag ik pas een keer, moest er even aan wennen, maar toch heeft het wel iets) Nee, tante heet zo Sien Nee, niet mijn ding Jula mwah Noor komt in de omgeving veel voor Jongens: Ties Ik denk dat het te S-erig wordt... Jens Zelfde verhaal Giel niet ons ding voor een jongen schiet me joep of jip te binnen. Leuke namen, allebei al in de omgeving gebruikt helaas voor een meisje diede. staat bij ons op nr 2. ja best leuk vind saar ook erg leuk maar niet erg bij sam hondje van tante heet zo Mees, Sam en Zoe zo heette dus onze kat, beetje raar om ons kindje dan zo te noemen, maar ik vind m wel heul leuk... Mees, Sam en Puck Deze naam is dus al 2x doorgeschoven, manlief wil deze naam gebruiken, maar ik heb denk liever een naam met 2 lettergrepen... Mees, Sam en Maud Vind ik heel leuk, man niet Mees, Sam en Eva of Eef niet ons ding ees, Sam en Isa. kindje van vriendin heet zo Mees, Sam en Ties te s-erig vind ik... Daan te top 10... Bedankt voor alle suggeties, pff het blijft heel moeilijk...maar we hebben toch al een klein lijstje...Misschien nog wat jongensnamen? 2 lettergrepen, zonder S erin... XX
Kennis heeft laatst een jongetje gehad : J.ulan. En dan de a als a en niet als aa. Staat leuk bij Mees en Sam en hoor je niet zo vaak. Ik moest er even aan wennen maar vind m erg leuk.
Mees, Sam en Julian - 3 lettergrepen Mees, Sam en Tim of Timo Mees, Sam en Danne Mees, Sam en Tomas Mees, Sam en Liam Mees, Sam en Pepijn En voor een meisje misschien Nina nog een idee? Hihi, leuk om mee te denken