De vraag is simpel: welke van deze jongensnamen vinden jullie het leukst? extra info: grote zus heet Lieke en de achternaam is kort (één lettergreep).
Allemaal kan het goed bij een korte achternaam van 1 lettergreep. Bij Lieke vind ik Jorrit of Jochem het leukst, ik heb op Jorrit gestemd.
Ik zat te twijfelen tussen Jorrit en Menno, ik heb op Jorrit gestemd. Ik vind beide namen het leukst van het rijtje en ik vind ze het beste bij Lieke passen.
Ik blijf toch Jorrit het leukst vinden. Past ook 't beste bij Lieke vind ik. En daarna Jochem. Timo en Menno vind ik niet echt leuk, sorry.
Ik heb op menno gestemd. Vind Jochem en Jorrit niet zo leuk. En Timo vind ik wel leuk, maar voor een huisdier en niet zo voor een mens.
bedankt voor jullie reacties... we zijn er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk wordt t Jorrit of Jochem. Grappig dat Timo t populairst is en dat er ook 2 mensen zijn die dat associeren met huisdieren Reacties blijven welkom!
Tnx Maareh... 4 namen is nét iets teveel van het goede Ik heb nog even gelukkig; neig nu naar Jochem of Jorrit, maar Menno blijft ook erg leuk, dus ik kan over een week weer wat anders zeggen