Hoi allemaal, Wij hebben een zoontje genaamd Sander, en zijn inmiddels bijna 6 maanden zwanger van de tweede. Meisjesnamen hebben we al, maar nog geen jongensnaam. Dus bij deze een oproepje: Wie weet een leuke jongensnaam die bij Sander past? Alvast bedankt allemaal! Groetjes, mamsi
Ligt eraan of je een meer nederlandse naam zoekt. Ik ben zelf namelijk helemaal niet in de nederlandse namen thuis, meer in de buitenlandse! Een van de weinige nederlandse namen die ik mooi vind voor een jongen is Jelle. Verder ermm.. Mika, Bo, Fallon, Dylan. We hebben een unisex naam voor ons kindje en ook echt een die je praktisch nergens hoort, maar dat vinden wij mooi! Ik heet zelf Faye en mijn broertje heet Lennon. Ik hou wel van apart. Ik zou persoonlijk niet mijn tweede kindje een naam geven die met dezelfde letter begint als mijn eerste kindje.
Misschien wouter, martijn, rutger, ruben of jasper? ik noem maar wat op in het wilde weg. of maarten, jeroen, jochem? veel succes ermee!!!!
Sander en.... Bas Joris Rens Koen (oh nee toch niet....doet me denken aan 'de Koen en Sander show' van de radio) Daan/Daniel
Gefeliciteerd! Ik ken een: Sander & Maarten Sander & Wouter Vind ik allebei leuke combi's! Andere suggesties: - Jeroen - Pepijn - Ronald - Mark - Tijmen - Rogier - Dennis
Hey! Bedankt allemaal, sommige namen heb ik inderdaad maar eens even opgeschreven om te onthouden! We zijn er nog steeds lang niet uit, dus suggesties zijn nog steeds welkom! Groetjes, mamsi