Hoi dames, mijn dochtertje heet Free, mijn zoontje Seth... Wij verwachten dit jaar ons derde kindje en kunnen alle hulp gebruiken derde keer is precies moeilijker dan bij de eerste twee Wanneer je leuke ideetjes hebt, shoot!! Liefst 1 lettergreep, zodat de naam past bij ons twee kids Ik hoop alvast op veel reactie Groetjes, van mij ...
Mercikes voor de reacties... Ik vind Cas héél leuk, maar mijn man is er niet voor te vinden, denkt dat telkens aan een kast Bij Seth had hij dit niet, want uiteindelijk kan je dan ook denken aan een set... Kijk maar is naar de tennis daar komt ons ventje héél vaak in voor Free = zoals je het schrijft... niet op z'n engels... Ties is ook een naam die we héél leuk vinden! Free, Seth en Ties.. past naar ons gevoel wel, ook al is Ties wel een ander soort naam, is naar mijn gevoel leuk bij veel namen. En voor een meisje vinden we voorlopig Liv héél leuk passen bij Seth en Free... Of Flo ook geweldig... Het is zooo moeilijk... verdorie toch! Ik hoop op nog meer reacties, leuk !! Groetjes, van mij ...
free, seth & Boyd Kars Luc Quint Thijs Linc Noud Sil Rens Kim Gwen Liz Nouk Pleun Bo Kris Do Noor Suus Rose
Jongen: - Free, Seth en Kars - Free, Seth en Roan - Free, Seth en Ezra - Free, Seth en Krijn - Free, Seth en Jeff - Free, Seth en Brent - Free, Seth en Luuk Meid: - Free, Seth en Dixie - Free, Seth en Ava - Free, Seth en Isis - Free, Seth en Mara - Free, Seth en Una - Free, Seth en Lian - Free, Seth en Liz Liv past er overigens mooi bij!
Wat een bijzondere namen! Ik vind Ties, Liv en Flo er alledrie mooi bij passen, dus wat mij betreft zit je sowieso goed
ons zoontje heet ook Seth! (super gave naam he!!) en wij zijn ook druk aan het nadenken over een gepast jongensnaam... een meisjesnaam hebben we al, tenminste, genoeg opties, maar een naam voor een broertje...ppfff! Dus ik lees hier even mee!