Hoi allemaal, Wij zijn opzoek naar een vlotte/stoere/niet heel populaire meisjes en jongens namen. Wij verwachten weer een meisje en zelf vinden we Mae erg leuk. Vriendlief vind hem eigenlijk nét iets te kort.. Ook willen we voor de zekerheid een jongensnaam hebben. De namen van onze andere 2 meiden zijn 4 letters en beginnen met een L & een D dus die letters gebruiken we liever niet nog een keertje. Geef ons inspiratie!! Groetjes, Alieke
Hm, ik ben nu wel benieuwd naar de namen van je dochters om het een beetje passend te kunnen maken.. Ik ken een Maeve, misschien vind je dat leuk?
Alieke, moest vandaag ineens denken aan Abi/Ebbi/Abby oid. Maar ik vind Mea(ve) ook erg leuk en goed passen bij je andere twee meiden. En Kira? Voor jongen: Finn of Vince?
Mae, leuk! Maeve is ook leuk, dat spreek je toch uit als Meef? Ruth Ruby Amy Indy Evi En voor een jongen misschien Alec of Jur(re)?
Aardig wat leuke namen voorbij zien komen! Ik denk dat ik echt bij Mea blijf voor een meisje. Vriendlief zou ook zo heten als hij een meisje was geweest dus dat vind ik extra leuk. Jongensnamen heb ik nog niet echt wat gezien..
Mae vind ik er heel leuk bij! Merle vind ik ook mooi passen. Ideeën voor een jongen: Noah Boaz Mats Timo Olaf Nino Brent
Liv vind ik ook nogsteeds een leuke naam! Alleen hebben wij al een naam die met een L begint. Noah is ook erg leuk voor een jongen! Is Maey ook leuk? Of zonder y? May doet mij teveel aan de maand mei denken en Mae vind vriendlief net iets te kort, vandaar de y
De namen die bij ons 'hoog' stonden:Britt, Lynne, Ruby, Brynn, Yara, Jaelin, Jayda, Nylah. Uiteindelijk is het Kaylee geworden...
Meave vind ik een hele stoere meisjesnaam. En jongensnaam vind ik natuurlijk Vince heel stoer. Valt ook wel een beetje in dezelfde stijl, maar moet je smaak zijn natuurlijk.