Hallo..nu staat op mijn lijstje voor een stoere broer: Daryk Boyce Ennyo of Enyo Dayan Elay Zoals je ziet houden we van apart en y Wat vinden jullie??
Eerlijk gezegd weet ik van meer van de helft van de namen niet hoe ik het uit moet spreken (Daryk -> daa-RIK? Enyo -> en-JOO? Dayan -> daa-JAN of DAA-jan?). Bovenstaande is voor mij de reden dat ik deze namen allemaal helemaal niks vind. Dan blijven Boyce en Elay over en dan ga ik denk ik maar voor Elay als leukste naam. Waarbij ik er dan vanuit ga dat Elay wordt uitgesproken als EE-laj.
Daryk - doet me denken aan Dark, niet leuk! Boyce - de mannelijke versie van Joyce?? ook niks Ennyo of Enyo - Enyo, gaat Dayan - oke Elay - oke De eerste twee zou ik echt niet doen, de andere drie gaan. Ligt er ook aan wat de naam van de oudste is...
Wederom -> hoe spreek je dat uit? ree-VIE? Zou voor mij dus alweer afvallen ivm de uitspraakvraag. Verder vind ik het te Engels en al helemaal geen leuke naam voor een volwassen man. Ik vind dat de -ie klank op het einde het een onvolwassen naam maakt.
Daryk hmm nee niet zo Boyce niet mooi Ennyo of Enyo Mhoa DayanMhoa Elay Heel leuk . Reavy : Leuk ! Mag ik vragen hoe je 1 ste zoontje heet ?
Ik vind Elay de leukste uit dit rijtje. Wellicht voor jou niet apart genoeg, maar ik dacht bij je opsomming aan de wat gangbaardere namen: Ryan en Yannick
Mijn andere zoontje heet T.yas [tie-as] en Raevy wordt dan gewoon [Reevie] mijns inziens zijn die uitspraken niet zo heel moeilijk en als je het dan 1x zegt weten de meeste mensen het wel (zou er iemand RaivIJ zeggen dan ofzo?!)...Ty.as wordt doorgaans ook prima uitgesproken op een enkele verbetering van Tij-as na..ben nu eigenlijk wel heel enthousiast over Raevy en Elay. Ryan doen we niet want mijn neefje heet Bryan, en Yannick vind ik niet leuk..