Mijn man heeft al jaaaaaaaaaaren DE naam voor zijn zoon in z'n hoofd. Ik moest er in het begin even aan wennen, maar vind het nu ook een mooie naam.. Maar nu komt het.. Ik schreef de naam op in mijn zwangerschapsdagboek en opeens zei hij "nu ik hem zo zie staan vind ik hem niet zo mooi meer" Dus.. op zoek naar leuke jongensnamen!! Meisje hebben we al Liefst met meerdere lettergrepen, onze achternaam is wat er op een fles zit De jongensnaam die we nu hadden was Jiri.
Jiri, nog nooit van gehoord! Hmm, andere ideetjes: Almar, Almer Alwin Arnoud Aron Bender Benne Berke, Berken Bhodi Biko Bjarne Bor, Borre Ceder Ebbe Edin Eduan Eldan, Eldin, Eldar Eldrik / Eldrick Elias, Ilias Elio Elmer Emiel Esben * Falco Fedor Feije Ferdi Ferren Ferris Finley Finnan, Finnian Finne, Fimme Fjerre Floran, Florijn Hero Hesse Iben Ichi Idse Ilai Ilian, Elian Imar, Ilmar / Ylmar Imme Ingo Ischa / Isha Issa Iven Iwan * Jannik / Jannick Jarik / Jarick, Jorik / Jorick Jarne Jaro, Jano Jaroah Jefta / Jeftha / Jeftah Jelger Jelmar Jelne, Jelte, Jelke Jenno, Janno Jero Jerre Jesten Jidde, Jille, Jinne, Jippe, Jisse Jillis, Jilles, Jilias Jiro Joar, Joas /Joaz Jona / Jonah, Jonan Joni Jonne Jorben Jordin, Jorrin Joren, Jorian Jori, Jari Jorn, Jorne, Jordin Jor, Jorre, Jorrik / Jorrick Jovi, Jovian Julan, Jilan, Julias Junte Jure, Juro Jurren, Jurrijn * Kahan, Kajan / Kaian / Kayan, Karan Kamiel Karsten Kéan Keje Keo, Meo Kilian Kobe Lavi Leander Levijn Linus Livio Lode Loïc / Loïk / Lowiek Loran Lorik Lucian Luxor * Magnus Maran Marlo, Marlon Marnik / Marnick, Maurik / Maurick Mauro, Maro, Lauro, Laro Milas Miro Moaz Moritz Naël Naïm Nando, Nanno, Nanne Nemo Nero Nilo Niven Noam Nouri / Nuri / Noury Nowen Ocker, Ocke Odin, Odis, Otis Ollie Onne Otar Otmar Owen, Owin Quinten, Quintijn * Radi, Rami, Ravi Rano, Rino Reda Remi, Remo, Reno Renan Renger Revi Rinke Riven Roar Rodi / Rody, Rodin Rohan / Roan / Rowan Romen Ronan, Ronin Roran Rorik Rowen, Rowin, Rhobin / Róbin Rubin Seppe, Sebbe, Sibbe Silas, Silias Silvan, Silven, Silvian Silvander Silvijn Simme Sonny Steffan, Steffen Stian Sweder * Tabe, Tade Tabor Taran Taro Thijne / Tijne Tias / Thias Tibbe, Tibe, Tibo, Tilo, Tio Tibor Timar, Timo, Timon Tisse Tobe, Toben, Toban, Tobin Tobian, Tobiah Torben / Thorben Tore / Thore, Ture / Thure Torre / Thorre Turias / Thurias Varo Vasco Vesper Vico Wander, Lander Warre Werner, Warner Ysmar Zaro
He je bent zwanger!! Gefeliciteerd!! Wij zijn er inmiddels uit. ook de jongensnaam Dit zijn namen die wij mooi vinden. Simon Siem Bram Silas Gijs Juda David Thomas Abel Joas Elias
Dankje! Je namen zijn erg mooi, Elias hebben we al als 2e naam staan maar misschien word ie dan wel eerste
Hier hetzelfde probleem Stellig van overtuigd dat DAT de naam moest worden. Ik uiteindelijk akkoord en nu wil hij dat niet meer.... Aiiii.. echt zuur hoor, was er al helemaal aan gewend
Onee! Geen tips, wel herkenbaar. Wij waren er rond de 28 weken eindelijk uit, dachten we.Ik was dolgelukkig. Vond mijn man het na een paar dagen toch ineens weer niks. Stress!! Maar het is hier ook nog op tijd goedgekomen, dus jullie komen er ook vast uit.
Ik heb op mijn weblog namenlijst staan met denamen waartussen wij telkens kozen, hier de jongensnamen: andrew bastiaan bendt bruce calvin carolus casimir celim charles clark clif(f) cornelis cyrille dexter douglas(s) felix falco folke folmer foster guran haïco jarno midas pieter (-) jan popey romario