Hoi Hebben jullie een suggestie Hoe de namen Egbert en Lucas gecombineerd in 1 naam kunnen worden die ook nog een beetje een hippe naam is? Ik kom niet verder dan Lubert maar dat vind ik niet echt passen bij ons..
Ik vind Lucas heel leuk, Kun je Egbert niet als 2e naam gebruiken? Ik ben aan het puzzelen maar kom ook niet verder dan lubert hihi
Als de vernoeming niet per se herkenbaar moet zijn. Deze namen kan ik maken van de letters van Luca + Egbert Beau : 2 letters uit allebei de namen Gael : 2 letters uit allebei de namen Lester Bruce Besart Caleb
Dank voor jullie suggesties! Het gaat echt om een tweede naam. Eerste naam willen we niet vernoemen, maar gewoon kiezen wat we mooi vinden.
Maak er dan drie namen van . Voornaam + Lucas + Egbert + Achternaam. Naar mijn idee heeft vernoemen niet zo veel zin als er zoveel geknutseld word aan de namen dat deze (vrijwel) onherkenbaar zijn.
Caspert en Luert zijn bestaande namen. Met -bert in Egbert heb je nog wel opties (weliswaar best ouderwets), maar Lucas maakt het behoorlijk lastig... Ik ken iemand die Lubertus heet, maar die gebruikt die naam uiteraard niet