Dan zou ik de H van Gerharda erin laten Gerhard Anton (Ik hou ervan. mijn kinderen hebben ook ouderwetse en origineel vernoemde tweede en derde namen. Ik weet dat menigeen zijn wenkbrauwen heeft opgetrokken bij onze zoon. Lekker belangrijk. Ik vind het mooi, en het geeft me een goed gevoel dat de opa en oma's duidelijk zijn vernoemd. Voor altijd verbonden zeg maar)
Ja dat is ook een goed idee. Ik weet het nog niet zeker maar dit is zeker een optie. Dat het ouderwets is maakt mij in de tweede en derde naam ook niet uit, de eerste naam word toch geen vernoeming.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar ik vind toch nogmaals jan gebruiken voor mijn gevoel te veel linken naar mijn schoonvader. Wel bedankt voor het meedenken!
Ik zou dan inderdaad voor Ger(h)ard Anton gaan. Komt het dichtst in de buurt van de namen van de oma's en het is duidelijk dat er vernoemd is. Zeker als jullie oudste met de originele vernoemd is, zou ik ik bij de tweede niet te veel afwijken (enige afwijking is uiteraard noodzakelijk van van meisjesnamen jongensnamrn te kunnen maken).