Héél leuk: Juno! (heb wel de associatie met de film, maar das niet erg). Ellis vind ik persoonlijk niet mooi maar past wel heel goed achter Juno
Oh haha die film heb ik wel gezien maar was heel die film alweer vergeten. Denk niet dat het zo populair is dat mijn dochter haar hele leven aan die film herinnerd zal worden dus vind het niet erg leuk dat je het een leuke naam vindt!
Ow nee mijn vriend vind Ellis echt helemaal niks! Hij vindt het tuttig... En het is een beetje jammer dat zijn ex en ik (en mijn moeder, oma, overgrootmoeder etc) allemaal bijna dezelfde naam hebben dus hij moet aan zijn ex denken.
Ja ook leuk! Mijn vriend vind Elisa heel mooi dus dat is nu de nummer 1 optie. Hij zei wel dat hij vind dat ik mag kiezen, omdat het toch om een tweede naam gaat en het een vernoeming naar vrouwen in mijn familie is. En als we een zoon krijgen zou die de naam van zijn vader krijgen. Ik kan dus altijd nog voor Ellis kiezen, maar heb liever dat het een naam is die we beide mooi vinden.
Elisa vind ik heel mooi!! Ellis ook trouwens maar snap dat je daar dan niet voor wil gaan, als je vriend die niks vindt
Elisa, Elise of Lisa Daar zou ik persoonlijk tussen kiezen. Maar Elisabeth vind ik opzich als tweede naam ook wel mooi
Dan maak je een top5 van jou en laat je hem die namen van 1 tot 5 zetten? En dan kijken of er wat overeen komt
Haha dat vind ik echt niks het klinkt wel schattig maar ik vind het niet bij ons passen. Ik weet niet of ik echt een top 5 heb, vind meerdere namen leuk. Ik denk dat we voor nu de keuze op Elisa laten en als ik zwanger ben en het blijkt een meisje te zijn kunnen we de opties nog eens af gaan of dat echt het beste voelt.